Lada Iskra se temelji na "lokaliziranoj" verziji CMF-B arhitekture koju koristi nekoliko modela Renaulta, Nissana i Dacie
Potpuno nova Lada Iskra (slike ispod) tek treba ući u serijsku proizvodnju, ali tvrtka je već predstavila verziju dizajniranu za automobilski sport. Ruski model prerađen je za sudjelovanje u utrkama na ledu, a ima unaprijeđeni motor s većom snagom i tvrđi ovjes.
Vizualno, Lada Iskra nije dobila nikakve napadne aerodinamičke komponente. Jedina razlika su novi kotači s gumama s čavlima i trkaća boja. Ona se sastoji od loga tvorničkog tima Lada Sport Rosneft, uz žutu, narančastu, crvenu i crnu boju.
U unutrašnjosti auto ima sigurnosni kavez i "multifunkcionalnu elektroničku upravljačku ploču" na stupu upravljača. Lada je nagovijestila mjere za smanjenje težine, pa pretpostavljamo da su stražnja sjedala, kao i većina komfornih sustava uklonjena.
Važnije promjene kriju se ispod karoserije. Auto pokreće modificirani motor povećane zapremine od 1,8 litara. Ima novu bregastu osovinu pojačane klipnjače, nadograđene usisne i ispušne sustave te modificiranu elektroniku. Kao rezultat modifikacija motor razvija 175 KS i 200 Nm, što je značajno povećanje u odnosu na 106 KS kod cestovne verzije.
Snaga se prenosi na prednje kotače putem sekvencijalnog mjenjača. Nadalje, tu je i samoblokirajući diferencijal za poboljšano prianjanje na skliskim površinama. Ovjes je unaprijeđen novim amortizerima, čvršćim oprugama, ojačanim točkama pričvršćivanja i sfernim zglobovima. Limuzina je zadržala standardne kočnice sprijeda, ali je od Veste dobila jače stražnje kočnice, uz hidrauličku ručnu kočnicu.
Lada Iskra se temelji na "lokaliziranoj" verziji CMF-B arhitekture koju koristi nekoliko modela Renaulta, Nissana i Dacie. Platforma je "posuđena" i dorađena nakon što su Francuzi prekinuli veze s Ladom zbog ruske invazije na Ukrajinu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.