Khyzyl Saleem je svojim dizajnom dokazao da automobil može izgledati itekako elegantno, a još uvijek upečatljivo, s mnogo diskretnijom maskom.
BMW ima mnogo modela koji izazivaju podjele među ljubiteljima ove marke u svojoj trenutnoj liniji da je lako zaboraviti da još uvijek proizvodi neke vrlo elegantne modele s manjim bubrezima, poput Z4. Kada je BMW predstavio konceptnu Shooting Brake verziju Z4 na Concorso d’Eleganza Villa d’Este u Italiji, stvarno je oduševio entuzijaste.
Inspiriran tim konceptom, dizajner Khyzyl Saleem uzeo je standardni BMW M4 i izazvao oduševljenje ljubitelja BMW-a. Izmjene napravljene na M4 počinju na prednjem kraju gdje je Saleem izbacio ogromne bubrege i zamijenio ih manjim rešetkama koje su sličnije onima na Z4. Maska ima pokrove u svijetloj nijansi zlata, a sportski automobil također ima mnogo izraženiji prednji odbojnik.
Promjene učinjene na automobilu nastavljaju se duž bočnih strana gdje njegovi lako prepoznatljivi kotači sada imaju istu svijetlu zlatnu završnicu kao i prednja rešetka. Karoserija je spuštena, a okovi bočnih prozora u svjetlozlatnog boji također privlače pažnju.
Reakcije na dizajn trenutne generacije M3 i M4 bile su mješovite, a najčešće zamjerke ticale su se upravo (pre)velikih bubrega. Khyzyl Saleem je svojim dizajnom dokazao da automobil može izgledati itekako elegantno, a još uvijek upečatljivo, s mnogo diskretnijom maskom.
Što se tiče Concept Touring Coupea koji je inspirirao ovaj dizajn, BMW ga trenutno naziva "unikatom", ali direktor dizajna BMW Grupe Adrian van Hooydonk priznao je da ako postoji dovoljno interesa za automobil, BMW bi mogao izraditi približno 50 primjeraka za kupce.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.