Početna Novosti 306 pregleda

Konačno opet zabavni Lexus: S tri cilindra i 300 KS iz GR Yarisa

FOTO: Lexus

Prema Lexusu, auto ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 5,2 sekunde, a maksimalna brzina nije navedena

Lexus nekoliko mjeseci nakon koncepta predstavio serijsku verziju modela LBX Morizo ​​RR. Najmanji i najjeftiniji Lexusov automobil dobio je vatrenu izvedbu koja koristi nevjerojatni trocilindrični motor iz modela GR Yaris i GR Corolla. 

Author: Lexus foto: Lexus

Vizualno, Lexus LBX Morizo ​​RR dosta se razlikuje od "civilnih" LBX-a. Morizo's custom body kit dodaje dašak agresivnosti, s promijenjenim odbojnicima koji se mogu pohvaliti znatno većim usisnicima. Blatobrani i bočni pragovi u boji karoserije dodatno naglašavaju agresivnost, a sve zaokružuje novi set kovanih kotača od 19 inča. Ove preinake nisu samo šminka jer poboljšavaju hlađenje i aerodinamiku.

Author: Lexus foto: Lexus

Unutra, LBX Morizo ​​RR dobiva par prednjih sportskih sjedala, aluminijske papučice, umetke od alcantare i crvene kontrastne šavove. 

Author: Lexus foto: Lexus

Režeći 1,6-litreni turbo trocilindrični motor razvija čak 305 KS. Kao i kod Yarisa, Lexus za LBX Morizo ​​RR nudi izbor između ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa ili automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa. Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem elektronički kontroliranog sustava prijenosa. Prema Lexusu, auto ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 5,2 sekunde, a maksimalna brzina nije navedena. 

Author: Lexus foto: Lexus

LBX Morizo ​​RR je prošao kroz mnoge promjene kako bi vožnja bila što zabavnija i brža. Među istaknutim karakteristikama je Response-Enhancing Damping Structure (REDS) i unaprijeđeni kočioni sustav. također su napravljena poboljšanja specifična za Lexus kako bi se smanjili buka i vibracije, čime se LBX Morizo ​​RR dosta razlikuje od Toyota GR. 

Author: Lexus foto: Lexus

Kunihiko Endo, glavni inženjer za razvoj auta, rekao je da je njihov cilj bio "stvoriti vozilo koje vole istinski ljubitelji automobila kao što je Morizo ​​(Akio Toyoda), u konačnici donoseći osmijeh na njihova lica.”

Author: Lexus foto: Lexus

Narudžbe za LBX Morizo ​​RR već su počele u Japanu s prvim isporukama zakazanim za kolovoz.  Automatska i varijanta s ručnim mjenjačem imaju početnu cijenu od 6.500.000 japanskih jena, (otprilike 37.900 eura po trenutnom tečaju). Za one koji traže još ekskluzivnije iskustvo, Lexus nudi ograničenu seriju (samo 100 jedinica) "Bespoke Build" verzije Morizo ​​RR. Ovo posebno izdanje nudi opsežne mogućnosti personalizacije uz cijenu oko oko 42.000 eura (preračunato). Vlasnici ove ograničene serije bit će odabrani putem lutrije. 

Author: Lexus foto: Lexus Od ostalih tržišta LBX Morizo ​​RR će sigurno kasnije stići u Australiju, a vjerojatno i u Europu, iduće godine. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.