Europska tržišta s najboljim rezultatima ove godine su Italija (+131 posto), Francuska (+123 posto) i Njemačka (+116 posto)
Alfa Romeo polako izlazi iz velike krize u koju je upao zbog vrlo male ponude novih modela. Skupi Giulia i Stelvio već su zašli u ozbiljne godine, a stvar je počeo spašavati kompaktni SUV Tonale koji je na tržištu od druge polovice prošle godine, ali i redizajn Giulije i Stelvia. Marka je u prvoj polovici 2023. prodala 100% više vozila u Europi u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, a globalno povećanje prodaje iznosi 57 posto.
Europska tržišta s najboljim rezultatima ove godine su Italija (+131 posto), Francuska (+123 posto) i Njemačka (+116 posto). Iako ti postoci zvuče impresivno, moramo napomenuti da je prema Car Sales Baseu Alfa Romeo prodao samo 13.095 automobila u prvoj polovici 2022., tako da nije bio neki problem udvostručiti prodaju, pogotovo uz novi model iz jedne od najprodavanijih klasa.
Proizvođač automobila nije objavio detaljne podatke o prodaji za svoju ponudu od tri modela. Nije iznenađenje da je uvođenje Tonalea povećalo prodajne brojke talijanske marke. Alfa Romeo Tonale jedini je elektrificirani model u ponudi Alfe, a nudi se kao blagi hibrid i plug-in hibrid.
Osim Europe, još jedan dio svijeta bilježi značajno bolju prodaju Alfe u odnosu na prošlu godinu. Na Bliskom istoku i u Africi je talijanski brend povećao prodaju za 173% u prvoj polovici 2023. Glavni pokretači toga bili su Turska (porast veći od 1000 posto), Izrael (+40 posto) i Ujedinjeni Arapski Emirati (+37 posto). S druge strane, azijska tržišta ostala su stabilna, s iznimkom Kine koja je zabilježila rast od 94% u odnosu na prošlu godinu. Prodaja u SAD-u vjerojatno ne izgleda dobro, nakon pada od 27% zabilježenog u prvom kvartalu 2023. godine, a noviji podaci nisu dostupni.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.