Umjesto gradskog Volkswagena u tvornici će se proizvoditi električni auti
Volkswagen Polo više se ne proizvodi u Europi. Nakon više od 40 godina, prekinuta je proizvodnja u Španjolskoj Pamploni, jer gradski Volkswagen mora napraviti mjesta za nove električne automobile na svojim proizvodnim linijama.
Prije više od 40 godina, 20. ožujka 1984. prvi Volkswagen Polo je sišao s proizvodne trake u Pamploni. Posljednji primjerak sišao je s proizvodne trake 2. srpnja ove godine. No to ipak nije kraj priče za Polo jer model će se nastaviti prodavati u Europi, no dolazit će s "drugog kraja svijeta" iz tvornice u Kariegi u Južnoj Africi. U ovoj tvornici se Volkswagenovi modeli proizvode još od 1951. godine.
Ukupno je Volkswagen u Španjolskoj proizveo nevjerojatnih 8.422.161 Pola. Posljednji primjerak je bila relativno skromna Life verzija s 1.0 TSI motorom od 95 KS i ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa.
Volkswagen Navarra, kako se službeno zove tvornica u Pamploni, trenutno se priprema za dolazak dvaju potpuno električnih modela marki Volkswagen i Škoda. Riječ je o električnom SUV-u Epiq i srodnom Volkswagenovom SUV-u na bazi budućeg modela ID.2. Oba automobila tek trebaju biti predstavljena i moglo bi proći dosta vremena prije nego što proizvodnja krene. No do tada pogoni tvornice u Pamploni neće mirovati jer se u njima i dalje proizvode Volkswagen T-Cross i Taigo.
Škoda Epiq i njen rođak iz VW-a neće biti jedini električni modeli Volkswagen grupe proizvedeni u Španjolskoj. Seatova tvornica u Martorellu bit će rodno mjesto dva električna modela: budućeg Volkswagena ID.2 i Cupre Raval. Baš kao i električni SUV-ovi koji će se proizvoditi u Pamploni, ovi hatchbackovi bit će bazirani na MEB Entry platformi, jeftinijoj i skraćenoj verziji platforme MEB koju sada koriste Volkswagen ID3, ID4, i mnogi drugi modeli Volkswagena, Škode, Audija, Cupre i Forda.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.