Krenuli su s idejom o najjeftinijem automobilu, ali deset godina poslije, u prošlom su mjesecu proizveli samo 1 Nano pa Tata kaže da u ovakvom obliku auto ne može nastaviti iza 2019. godine
Indijski Tata Nano zamišljen je kao revolucija u automobilskoj industriji. Predstavili su ga prije 10 godina kao auto koji je trebao omogućiti posjedovanje automobila onima koji su si eventualno mogli priuštiti skuter. Međutim, danas je situacija kudikamo drugačija. Kompanija je u lipnju proizvela samo jedan Nano, u odnosu na 275 komada u istome mjesecu prošle godine. U izvoz nije otišao nijedan, u odnosu na 25 lani pa je kompanija priznala kako auto 'u ovakvom obliku ne može nastaviti iza 2019. godine', prenosi Economic Times.
Od starta je automobil bio suočen s nizom teškoća. U proizvodnju je krenuo 2009. godine, a pratili su ga problemi sigurnosti i kvalitete. No vjerojatno najveća prepreka za uspjeh bio je dizajn. Cijena je bila imperativ, a sve ostalo stajalo je daleko iza, prenosi Engadget. Naime, propast ovoga malenog auta u suprotnosti je s indijskim tržištem automobila. Prodaja osobnih automobila, što uključuje SUV-ove, u lipnju je rasla čak 38 posto. Maruti Suzuki bilježi rast veći od 40 posto.
Naravno, kada kažu iz kompanije da auto 'u ovakvom obliku ne može nastaviti iza 2019. godine, to znači da mu se ne može otpisati neka buduća reinkarnacija, međutim to će značiti i veliku promjenu u filozofiji koja stoji iza samog automobila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.