Vrijednošću brenda čak 43,9 milijardi američkih dolara proizvođač iz Stuttgarta prestigao je drugoplasiranu Toyotu, koja stoji na 43,7 milijardi.
Godišnji izveštaj tvrtke Brand Finance pokazao je tko je najbogatiji i najvrjedniji u autoindustriji. Mercedes-Benz tako je zabilježio rast 24 posto u odnosu na godinu prije i njegova vrijednost iznosi 43,9 milijardi dolara. Rezultat je to izvanredno dobre prodaje u 2017., jer je Mercedes diljem svijeta isporučio čak 2,3 milijuna automobila, što je 9,9 posto više nego u 2016.
Na drugome je mjestu Toyota, koja je pretrpjela pad vrijednosti 6 posto i treutačno vrijedi 43,7 milijardi dolara. BMW je usprkos porastu 6 posto pao jednu poziciju (na treće) niže te sada vrijedi 41,8 milijardi dolara. U deset najvrjednijih autobrendova su još redom Volkswagen, Honda, Nissan, Porsche, Ford, Audi i Chevrolet. Vođena je i evidencija o deset najsnažnijih brendova automobila, prema ljestvici BSI. Najsnažniji brend je Ferrari, a slijede ga Porsche, Jaguar itd.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.