Iako je riječ o prototipu, ovaj je 'kamper' spreman za serijsku proizvodnju, a samim time i ulazak u povijest motociklističke industrije
Ovaj zanimljivi izum djelo je 26-godišnjeg Amerikanca Jeremyja Carmana, koji je za podlogu svoga kampera na dva kotača izabrao Hondu CBR 1000F iz 1993. godine.
Za prednji je dio svog izuma iskoristio Hondu CR500, a za sve ostalo koristio je dijelove Honde CBR 1000. Zadnji kraj motora produžen je kako bi na njega stala kabina duga 183, široka 86 i visoka 100 centimetara.
'Ovakva kabina dovoljna je za prosječno visoke osobe, a za iznadprosječn visoke dovoljna je za odmor, ali ne i duže ležanje', izjavio je kreator ovoga zanimljivog vozila. Dodao je kako je kamperski dodatak težak 280 kilograma, a potpuno je izoliran i iznutra presvučen drvetom.
Cijelo vozilo je dugačko 3,65 metara, međuosovinski razmak je 2,60 metara, čime je dobiven i solidan prtljažni prostor sa zapremninom 133 litre.
Ovo je vozilo plod diplomskoga rada dotičnoga mladića, koji kaže da je za ovu kreaciju kombinirao svoje dvije strasti, ljubav prema motociklima i arhitekturu.
Performanse ovoga vozila nisu poznate, kao ni to je li 'moto-kuća' praktična za korištenje, ali jedno je sigurno, a to je da je ovo povijesni trenutak i mogući početak jednoga potpuno novog segmenta vozila na dva kotača.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.