Fiat želi da odsutnost sive boje postane "odlika Fiatovih automobila na automobilskom tržištu" i da ga učini "brendom boja" koji dolazi iz "zemlje boja"
Uz bijelu, crnu i srebrnu siva je već desteljećima jedna od najpopularnijih boja autmobila na svijetu. Unatoč tome Fiat je odlučio prestati nuditi tu opciju u korist šarenijih alternativa. Nadolazeći potpuno električni 600e koji bi trebao debitirati 4. srpnja bit će jedna od zvijezda nove kampanje, što objašnjava zašto je obojen u ogromnoj kanti s Fiatovim direktorom za volanom.
Fiat želi da odsutnost sive boje postane "odlika Fiatovih automobila na automobilskom tržištu" i da ga učini "brendom boja" koji dolazi iz "zemlje boja". U tom kontekstu, nijanse sadašnjih i budućih Fiatovih modela inspirirane su morem, suncem, zemljom i nebom Italije. Primjeri koji su već dostupni na modelima 500e, 500 Hybrid, 500X, Panda i Tipo uključuju Gelato bijelu, Sicilia narančastu, Paprika narančastu, Passione crvenu, Blu Dipinto di Blu plavu, Italia plavu, Venezia plavu, Rugiada zelenu, Foresta zelenu, a sve to referira na Fiatovu zemlju porijekla.
Odluka da se prestane nuditi siva boja također nudi objašnjenje za nekonvencionalnu reklamu s uranjanjem automobila u divovsku kantu s bojom koja se dogodila u talijanskom gradu Lerici, tijekom ljetnog solsticija 21. lipnja. Službeni video pod nazivom "Operation No Grey", prikazuje izvršnog direktora Oliviera Francoisa kako objašnjava zašto je Fiat donio ovu odluku prije nego što je uskočio u ogromnu kantu narančaste boje u srebrnom Fiatu 600e.
Francois je kritizirao njemačke, japanske i francuske proizvođače automobila zbog držanja sive boje dok je prolazio pokraj dva srebrno obojena SUV-a – točnije Nissana Qashqaija prve generacije i DS 3 iz Stellantisa. Izvršni direktor Fiata priznao je da se siva "lako prodaje" jer pokazalo se vrlo popularnim kod kupaca. Ipak, ističe kako je Italija drugačija od svih tih zemalja, što je potkrijepljeno prekrasnim krajolikom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.