Početna Novosti 84 pregleda

Nova zvijer: BMW M2 CS stiže s više snage i manje kompromisa

FOTO: BMW

Nova generacija BMW-a M2 CS donosi više snage, manje težine i naglasak na vozačkom užitku. S modernom tehnologijom i stražnjim pogonom, ovaj coupe cilja puriste koji još vjeruju u čari klasične dinamike

BMW je još jednom podigao letvicu kada je riječ o kompaktnim sportskim automobilima – i to u velikom stilu. Novi M2 CS donosi sve ono što entuzijasti žele od automobila ove klase: više snage, manje mase, bolji ovjes i agresivniji izgled, sve uz prepoznatljiv karakter BMW-ovih M modela.

Author: BMW foto: BMW

Nastao kao kruna generacije G87, novi M2 CS zauzima posebno mjesto u M obitelji. Ovaj automobil nije samo snažnija verzija standardnog M2, on je temeljito dorađeni stroj, oblikovan u skladu s najstrožim kriterijima entuzijasta i testiran na najzahtjevnijim stazama poput Nürburgringa. Inženjerski tim BMW M GmbH ovdje je demonstrirao svoju punu moć.

Author: BMW foto: BMW

Srce automobila čini 3,0-litreni twin-turbo redni šestcilindraš oznake S58, koji u ovoj inačici razvija čak 530 konjskih snaga i 650 Nm okretnog momenta. Time CS postaje najsnažniji serijski M2 svih vremena. Usporedbe radi, to je 40 KS više od standardnog automatskog M2 i 50 KS više od verzije s ručnim mjenjačem. Ova snaga se na cestu prenosi preko osmerostupanjskog M Steptronic automatskog mjenjača, dok pogon ostaje vjeran M tradiciji – isključivo na stražnje kotače.

Author: BMW foto: BMW

Rezultat je dojmljiv: sprint do 100 km/h traje samo 3,8 sekundi, dok je maksimalna brzina, zahvaljujući serijski uključenom M Driver’s paketu, podignuta na 302 km/h. No, sirove brojke ne pričaju cijelu priču. Prava magija M2 CS-a leži u načinu na koji on koristi te performanse.

Author: BMW foto: BMW

BMW je s ovim modelom otišao korak dalje u dinamici vožnje. Ovjes je detaljno prerađen, a prilagodljivi amortizeri, sportski diferencijal i upravljanje podešeni su kako bi pružili što izravniji odgovor i veću preciznost. Inženjeri su se fokusirali na izbalansiranu vožnju, ne samo na stazi, već i na običnim cestama, gdje M2 CS uspijeva ponuditi savršenu mjeru udobnosti i brutalnosti. Osjećaj povezanosti s cestom trebao bi, prema tvrdnjama iz BMW-a, biti impresivan, a uz opcijske karbonsko-keramičke kočnice i posebne Michelin Cup 2 gume, vozač dobiva puni arsenal za kontrolu nad performansama.

Author: BMW foto: BMW

Masa vozila također je bila u fokusu. Novi CS je 44 kilograma lakši od standardnog M2 s automatskim mjenjačem, što je postignuto pametnom upotrebom karbonskih vlakana. Krov, hauba, prednji splitter, stražnji difuzor i poklopac prtljažnika izrađeni su od ovog laganog materijala. Na kotačima se nalaze 19- i 20-inčni kovani naplatci, a unutrašnjost krase karbonska sportska sjedala preuzeta iz M4 CSL-a, obložena Alcantarom i s M logotipom koji svijetli na naslonu za glavu.

Author: BMW foto: BMW

Ambijent kabine jasno daje do znanja da se nalazite u posebnom modelu. Uklonjeni su nepotrebni elementi koji bi narušili fokus, a sve djeluje uglađeno i funkcionalno. CS nudi digitalnu instrumentnu ploču i dodirni zaslon, ali zadržava fizičke kontrole za ključne funkcije. 

Author: BMW foto: BMW

Dizajn je odvažniji, ali ne pretjeran. Prošireni blatobrani, crni detalji, agresivniji usisnici zraka i karbonski "ducktail" spojler daju automobilu funkcionalnu prednost u smislu bolje aerodinamike. Kupci će moći birati između nekoliko ekskluzivnih boja, među kojima su Brooklyn Grey i Black Sapphire kao standard, dok su Alpine White, M Toronto Red, M Black Sapphire i M Zandvoort Blue dostupne kao opcije.

Author: BMW foto: BMW

Cijena? U Njemačkoj M2 CS starta s cijenom od 113.000 eura, čime postaje najskuplji M2 model ikada. Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene. BMW planira proizvesti manje od 2.000 primjeraka za cijeli svijet, što znači da će interes među kolekcionarima i entuzijastima biti velik. Proizvodnja počinje u kolovozu u BMW-ovoj tvornici u meksičkom San Luis Potosíju.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.