Početna Novosti 194 pregleda

Novi mali T-GDI motor i 7-stupanjski DCT mjenjač

T-GDI motor
Vidi galeriju 1/2
Novi mali T-GDI motor i 7-stupanjski DCT mjenjač Novi mali T-GDI motor i 7-stupanjski DCT mjenjač

KIA je na IAA autosalonu u Frankfurtu predstavila svoje dvije važne tehnološke novosti - novi 1.0 T-GDI motor i 7-stupanjski DCT mjenjač

KIA je na IAA autosalonu u Frankfurtu predstavila svoja dva najvažnija automobilska noviteta - Sportage i Optima, ali ovom korejskom proizvođaću jednako je važno predstavljanje dvije tehnološke novosti - novi 1.0 T-GDI motor i 7-stupanjski DCT mjenjač s dvostrukom spojkom. Kijina najveća tehnološka novost ovogodišnjeg Frankfurta je 3-cilindrični 1.0 T-GDI benzinski motor snage 100 ili 120 KS, koji je razvijen u Kijinom R&D centru u korejskom Namyangu. Novi motor se može pohvaliti svojom štedljivošću i niskim emisijama CO2, ali istovremeno pruža izvanredne performanse i trenutno ubrzanje. To je Kijin europski debi na području downsized motora, a premijerno će se pojaviti kod unaprijeđenog cee’da. Uskoro ga možemo očekivati u njihovoj cjelokupnoj skupini modela namijenjenih europskom tržištu.

7-stupanjski DCT mjenjač | Author: Kia foto: Kia

KIA cee’d premijerno predstavlja i novi 7-stupanjski DCT mjenjač s dvostrukom spojkom, koji kod cee'da dolazi s 1,6-litarskim CRDi dizelskim motorom. Novi mjenjač omogućiti će veliki okretni moment – do 300 Nm kod cee’da – i nudit će optimalan spoj performansi i ekonomičnosti. DCT će u buduće biti dio ponude kod većine Kijinih modela, između ostalog biti će pristuan i kod novog Sportagea i Optime.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.