Volkswagen je službeno potvrdio da će njegov novi električni gradski automobil, od sada poznat kao ID.2 ili ID.2all nositi ime ID. Polo, čime marka vraća poznata imena u doba električne mobilnosti. Model će se temeljiti na konceptu ID 2all, a na tržište dolazi 2026., s početnom cijenom od oko 25 tisuća eura. No već sada je Volkswagen objavio fotografije kamufliranih automobila.
Volkswagen AG
"Imena poput Pola ili Golfa duboko su ukorijenjena u povijesti brenda. Ona predstavljaju kvalitetu i pristupačnu tehnologiju, a upravo te vrijednosti želimo prenijeti u električnu eru", izjavio je šef Volkswagena Thomas Schäfer. Potvrdio je i da će budući električni nasljednik ID.3 modela nositi ime ID. Golf, dok će ID.4 i ID.7 postati ID. Tiguan i ID. Passat. Najmanji električni model, koji dolazi 2027., zvat će se ID. Up ili ID. Lupo.
ID Polo i njegov crossover brat ID Cross bit će predstavljeni idućeg tjedna na salonu automobila u Münchenu. ID Cross će u serijsku proizvodnju krenuti krajem 2026., a oba modela dio su Volkswagenove obitelji "Electric Urban Car Family", zajedno sa Škodom Epiq i Cuprom Raval. Svi će koristiti MEB Entry platformu i dijeliti pogonske sklopove.
Volkswagen planira dvije baterijske opcije za ID Polo, a Autocar javlja de će one imati kapacitet od 38 kWh i 56 kWh i omogućivati doseg do 450 kilometara te brzo punjenje do 125 kW. Kupci će moći birati između četiri razine snage, a najsnažnija verzija ID. Polo GTI donosi 226 KS, prvi put povezujući slavnu GTI oznaku s električnim pogonom.
Volkswagen AG
Dimenzijama od 405 cm dužine, 182 cm širine i 153 cm visine, ID. Polo je tek neznatno veći od klasičnog Pola, a gotovo identičan nadolazećem Renaultu 4. U unutrašnjosti će imati 12,9-inčni središnji zaslon i 10,9-inčni digitalni kokpit, a Volkswagen vraća fizičke tipke za osnovne funkcije, nakon brojnih kritika na pretjeranu digitalizaciju.
Volkswagen AG
S novim imenima Volkswagen završava praksu numeričkih oznaka električnih modela koja je započela s modelom ID.3 2020. godine, jer istraživanja pokazuju da je takav pristup zbunjivao kupce i otežavao povezivanje električnih modela s njihovim benzinskim i dizelskim ekvivalentima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.