Svi modeli dolaze sa staklenim panoramskim krovom, dok bogatije verzije nude opciju elektrokromatskog zatamnjenja i svjetlosnog efekta "zvjezdanog neba"
Mercedes-Benz prolazi kroz najveću obnovu svoje kompaktne game u posljednjem desetljeću. Nakon novih CLA i CLA Shooting Brake modela, red je stigao i na GLB, SUV koji će svoju drugu generaciju službeno dobiti 8. prosinca i koji je sada najavljen kroz seriju teaser fotografija. Iako su A-klasa i B-klasa u međuvremenu ugašene, GLB ostaje ključan model za Mercedesovu ponudu u segmentu kompaktnih premium automobila. Novi model donosi prepoznatljiv dizajn, znatno moderniziranu unutrašnjost i širok izbor pogona, od blagih hibrida do potpuno električnih verzija.
Vizualno, GLB ostaje vjeran proporcijama koje su ga i proslavile. Testni primjerci koji prolaze završne "hladne testove" pokazuju prednji kraj s visoko postavljenim svjetlima i većom maskom, dok su stražnja svjetla sada povezana svjetlosnom trakom, detalj preuzet s novih CLA modela. Bočna linija i gotovo okomita stražnja vrata zadržavaju praktičnost i prostranost kabine.
Unutrašnjost doživljava potpuni preobražaj. Novi GLB uvodi opcijski MBUX Superscreen, sustav koji spaja 10,25-inčne digitalne instrumente s dva 14-inčna dodirna zaslona, jednim u središtu i drugim ispred suvozača. Isti sustav koristi i novi CLA, a donosi glasovno upravljanje, Google Maps navigaciju i virtualnog asistenta koji koristi umjetnu inteligenciju. Mercedes ističe da GLB nudi "primjetno više prostora za glavu i noge" u prva dva reda sjedala, dok je pristup trećem redu sada jednostavniji. Model ostaje dostupan kao peterosjed i sedmerosjed, čime i dalje ostaje SUV s do tri reda sjedala.
Krov je još jedan adut. Svi modeli dolaze sa staklenim panoramskim krovom, dok bogatije verzije nude opciju elektrokromatskog zatamnjenja i svjetlosnog efekta "zvjezdanog neba". Središnja konzola redizajnirana je u minimalističkom stilu, s bežičnim punjačem, većim držačima za piće i novim upravljačem.
U tehničkom smislu, novi GLB preuzima motore iz CLA-a. Benzinske izvedbe koriste 1,5-litreni četverocilindrični motor s blagim hibridnim 48-voltnim sustavom i snagama od 156, 184 i 211 KS, uparen s osmerostupanjskim automatikom i pogonom na prednje ili sve kotače. Električna verzija, nespretno nazvana "GLB s EQ tehnologijom", donosi baterije od 58 i 85 kWh te elektromotore snage od 224 do 272 KS, dok dvomotorna izvedba s pogonom na sve kotače nudi 354 KS. Prema prvim procjenama, električni GLB će imati doseg do oko 600 kilometara, nešto manje nego nudi aerodinamičniji CLA.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.