Početna Novosti 1198 pregleda

Ovako bi mogao izgledati novi BMW M3

FOTO: Kolesa Ru

Dok BMW priprema električnu budućnost, legenda iz Münchena još nije rekla posljednju riječ. Nakon što su se nedavno pojavile špijunske fotografije novog benzinskog M3, sada je i ruski portal Kolesa.ru, poznat po odličnim i vrlo realističnim renderima, otkrio kako bi mogla izgledati konačna verzija nadolazeće generacije benzinskog M3 s tvorničkom oznakom G84. Riječ je o modelu koji će, prema svemu sudeći, zadržati prepoznatljiv duh klasičnog M3, ali s modernim tehnološkim nadogradnjama i novim dizajnerskim potpisom.

BMW M3 ima bogatu povijest, od legendarnog E30 iz 1986. do aktualne G80 generacije. Dok električna M3 slijedi proporcije nove platforme Neue Klasse, benzinska izvedba ostaje vjernija tradicionalnoj formi sportske limuzine i donosi dugi poklopac motora, kratak stražnji prevjes i široki trag kotača. Dizajn donosi evoluciju BMW-ova novog jezika, vodoravno izdužene bubrege povezane s LED svjetlima, ravne bočne plohe s uvučenim ručkama vrata te široka stražnja svjetla. Najprepoznatljiviji detalj M3, četiri ispušne cijevi, i dalje je tu, ali sada su šire razmaknute, naglašavajući sportski stav automobila.

Author: Kolesa Ru foto: Kolesa Ru

Novi M3 neće odustati od rednog šesterocilindraša od tri litre, ali će po prvi put koristiti blagi hibridni sustav s integriranim elektromotorom i malom baterijom. Ta kombinacija trebala bi smanjiti potrošnju i emisije, ali i pružiti kratkotrajno električno pojačanje snage pri ubrzanju. Očekuje se da će ukupna snaga nadmašiti današnjih 550 KS iz M3 CS-a, čime će G84 postati najmoćniji benzinski M3 u povijesti. Pogon ostaje na stražnje kotače, dok se verzije s pogonom na sve kotače (M xDrive) i dalje očekuju u ponudi.

Obje varijante, električna i benzinska, bit će izrađene prema principima nove BMW-ove arhitekture Neue Klasse, koja kombinira lakšu konstrukciju i bolju aerodinamiku. Premijera benzinskog M3 G84 planirana je za 2028. godinu, dok će električni M3 svjetlo dana ugledati godinu ranije.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.