Dacia je do sada objavila samo slike najbogatije opremljenih verzija, a u konfiguratoru se mogu vidjeti i one osnovne
Nova Dacia Duster jedan je od najzanimljivijih noviteta koji ove godine stižu na naše tržište. Na žalost, cijene za Hrvatsku još nisu objavljene, na to ćemo očito, po običaju morati pričekati malo duže od Španjolaca ili Nijemaca koji već neko vrijeme znaju koliko će novi SUV koštati kod njih. U Njemačkoj je već objavljen i konfigurator, a to nam ovim detaljnog uvida u cijene, opremu i opcije daje i izgled osnovne verzije. Naime, Dacia je do sada objavila samo slike najbogatije opremljenih verzija, a u konfiguratoru se mogu vidjeti i one osnovne.
U njemačkoj će osnovni Duster koštati 18.950 eura. Radi se o izvedbi Essential s Eco-G 100 benzinskim/LPG plinskim pogonom s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem. Oni koji žele jaču motorizaciju, turbobenzinac sa 130 KS, pogon na sve kotače ili hibrid, morat će odabrati bogatiji paket opreme Expression, a takav Duster u njemačkoj košta od 22.150 eura. U novom Dusteru više nema dizelaša.
Osnovni Duster u njemačkom konfiguratoru dolazi samo s 16-inčnim čeličnim kotačima, nema druge opcije. Automobil je bez nadoplate ima jedino "Arctic White" bijelu boju, dok su Safari Green Grey (550 eura) ili Dolomite Grey (650 eura) dostupne kao opcije. U unutrašnjosti su presvlake od tamne tkanine.
U kokpitu su analogni instrumenti koji imaju mali info zaslon od 3,5 inča. Nema središnjeg dodirnog zaslona, čak ni klasičnog radija. Umjesto toga, na mjestu gdje je kod bogatijih Dustera dodirni zaslon je prostor za umetanje mobilnog telefona koji uz aplikaciju Media Control može preuzeti funkcije infotainmenta. Na upravljaču se nalaze tipke, električni podizači prozora su samo sprijeda.
Funkcijama klasičnog auto radija može se pristupiti i izravno pomoću tipka na upravljaču, dok su informacije o stanicama i postavkama radija vidljive na malom zaslonu na instrumentima.
Automobil u osnovnom opremi ima i ručnu klimu, električno podesive i grijane vanjske retrovizore. LED dnevna i kratka svjetla s automatskim upravljanjem, halogena duga svjetla, vozačko sjedalo podesivo po visini i upravljač koji se može podešavati po visini i dubini također su dio serije.
Što se tiče sustava za pomoć u vožnji u seriji su stražnji parkirni senzori, sustav prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje na izlazak iz trake i tempomat.
Osnovna oprema je, dakle, kompletna, no nema mogućnosti odabira previše opcija. Ako želite imati luksuznije dodatke poput grijanih sjedala ili dodirnog zaslona morate odabrati višu razinu opreme Expression koja u Njemačkoj stoji od od 20.650 eura. Ona u seriji donosi infotainment s 10-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir, kameru za vožnju unatrag i 17-inčne aluminijske naplatke. Ovdje je uz nadoplatu dostupno i znatno više boja, a tu je i zimski paket za 350 eura s grijanjem sjedala i upravljača te navigacija za 500 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.