Originalni motor je zamijenjen dvolitrenim K20C četverocilindrašem s turbopunjačem kakvog ćete pronaći posljednjim generacijama Honde Civic Type R
Lamborghini je stekao slavu svojim V12 i V10 motorima, a čak i V8 u novom Temerariu mnogi smatraju premalim. No ovaj Lamborghini ima samo četiri cilindra. Naravno, nije riječ o tvorničkom vozilu već op preradi za koju postoji vrlo logično objašnjenje i dobar razlog.
Ovaj Huracan ja preradio trkaći tim u Tajlandu, tako da je u trkaći Huracan Super Trofeo ugradio Hondin motor. To je napravljeno kako bi se auto mogao natjecati u 25-satnoj utrci izdržljivosti sljedeće godine. Naime, prema lokalnim propisima, Huracan Super Trofeo ne bi se mogao natjecati u toj utrci s originalnim V10 pogonskim agregatom. Stoga je tim PSC Motorsport zamijenio originalan motor s istim dvolitrenim K20C četverocilindrašem s turbopunjačem kojeg ćete pronaći posljednjim generacijama Honde Civic Type R.
Kako doznajemo iz YouTube videa koji je objavljen na kanalu Edda Ellisona, motor je uglavnom serijski, ali je dobio novi usisnik zraka i opremljen je intercoolerom na vrhu koji se opskrbljuje zrakom iz golemog krovnog usisnika. Također ima nešto veći turbopunjač. Tim je uspio dizajnirati prilagođeni nosač koji omogućuje povezivanje četverocilindraša s originalnim šesterostupanjskim Xtrac sekvencijalnim mjenjačem koji koristi trkaći Huracan. Motor razvija oko 350 KS i 500 Nm okretnog momenta, a pogon je na stražnje kotače.
Očito, automobil nije toliko moćan kao standardni trkaći Huracan, ali ima prilagođenu karoseriju od karbonskih vlakana s aerodinamičkim poboljšanjima koja nadilaze one uobičajenih trkaćih automobila Huracan Super Trofeo Evo. Među ključnim elementima su veliko stražnje krilo, veliki difuzor od karbonskih vlakana i golemi prednji spliter.
Nema detalja o performansama ovog automobila, ali video pokazuje da je on još uvijek vrlo brz.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.