Pet sigurnosnih zvjezdica za novi Espace na testu sudara
Novi Renault Espace ostvario je pet zvjezdica na ispitivanju Euro NCAP-a, neovisnog tijela za ocjenu pasivne sigurnosti. Rezultat je ostvaren unatoč strožim kriterijima uvedenim u siječnju ove godine i novi je dokaz Renaultove stručnosti u području pasivne sigurnosti. Novi Renault Espace ostvario je ukupan rezultat od 81 posto i šesnaesti je Renaultov model koji je zaslužio pet zvjezdica na ispitivanju Euro NCAP-a. Osim ove potvrde automobilske industrije, novi Renault Espace odlikuju sigurna vozna svojstva, ponajprije zahvaljujući brojnim tehnologijama za upozoravanje vozača i zaštitu putnika koje pridonose vrhunskim obilježjima aktivne sigurnosti tog modela.
Novi Renault Espace u području zaštite odraslih ostvario je rezultat koji ga smješta u sam vrh tržišta (31,4 boda od mogućih 38). Pri frontalnom sudaru vozač i suvozač u novom su Renaultu Espace zaštićeni dvama velikim prednjim zračnim jastucima koji se napuhavaju u skladu s vrstom udarca i položajem putnika. Putnike zadržavaju i izbočine u sjedalima namijenjene sprečavanju podvlačenja pod pojasove te predzatezači s prilagodljivim graničnicima koji opterećenje podešavaju u skladu sa snagom sudara. Podokvir motora također ima važnu ulogu u zaštiti pri frontalnim sudarima upijanjem energije s pomoću zona gužvanja prilagodljivog otpora. Usto, ojačana središnja ćelija konstruirana je tako da sačuva cjelovitost putničkog prostora i pri najsnažnijim sudarima. U slučaju bočnog sudara, putnike na prednjim sjedalima štite dva zračna jastuka za zaštitu prepona/prsa/ramena najnovije generacije i dvije zračne zavjese.
Novi Renault Espace ostvario je 44 od mogućih 49 bodova u području zaštite djece, što ga ponovno smješta na sam vrh tržišta. Novi Renault Espace jedan je od rijetkih automobila segmenta D opremljenih tehnologijom za sprečavanje podvlačenja pod sigurnosne pojasove i na stražnjim sjedalima. Putnike na stražnjim sjedalima štite i bočni zračni jastuci te predzatezači s graničnikom sile zatezanja. Već više od 15 godina Renault primjenjuje kriterije strože od Euro NCAP-ovih, u skladu s politikom prema kojoj je sigurnost jedan od najvažnijih prioriteta marke.
Francuski je proizvođač, primjerice, jedan od prvih proizvođača automobila koji je početkom 2000-ih uveo tehnologiju za sprečavanje podvlačenja pod pojasove. Sustav osmišljen za sprečavanje podvlačenja putnika pod pojasove u frontalnom sudaru u Euro NCAP-ova je ispitivanja uveden početkom 2015., kad je osmišljen nov postupak za procjenu sigurnosti tog tijela.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.