Automobil donosi pravokutni upravljač Hypersquare, smješten niže od digitalne instrumentne ploče, te napredni steer-by-wire sustav bez mehaničke veze između volana i kotača
Peugeot priprema veliku dizajnersku i tehnološku promjenu i to kroz radikalni konceptni automobil nazvan Polygon. Francuski proizvođač otkrio je prvu fotografiju koncepta koji će služiti kao najava treće generacije popularne 208-ice, jednog od najprodavanijih modela u Europi. Polygon ne donosi tek novu interpretaciju postojećeg dizajna, nego najavljuje potpuno novo poglavlje za Peugeot i Stellantisovu platformu za aute B-segmenta.
Koncept je opisan kao "mačkoliki futuristički dizajn", a Peugeot tvrdi da je vrlo blizak serijskoj izvedbi. Iako je to teško povjerovati gledajući auto, Polygon očito postavlja okvirni smjer za niz budućih modela marke. Karoserija s izraženim zakrivljenjima, kratkim prevjesima i napetim proporcijama pokazuje koliko je dizajnerski tim spreman riskirati.
Peugeot, najuspješniji Stellantisov brend u Europi, s modelima kao što su 208 i 3008 već dominira u segmentu. Trenutačni 208 bio je treći najprodavaniji automobil u Europi u prvoj polovici 2025. godine, iza Dacie Sandero i Renaulta Clio, prema podacima Jato Dynamicsa. No, unatoč uspjehu, 91 posto prodanih primjeraka i dalje koristi benzinske motore, a samo devet posto kupaca izabralo je električnu verziju, podatak koji jasno objašnjava zašto Peugeot želi zadržati sve pogone i i u sljedećoj generaciji.
Polygon će biti prvi Peugeot koji će koristiti Stellantisovu novu platformu STLA Small, namijenjenu malim električnim modelima. No, prema neslužbenim informacijama, trenutačna verzija 208-ice na CMP platformi proizvodit će se paralelno barem godinu dana kako bi marka mogla ponuditi i dosadašnje benzinske i električne varijante. Proizvodnja novog 208 i bliskog Opela Corse odvijat će se u tvornici u španjolskoj Zaragozi.
Unutrašnjost koncepta donosi pravu tehnološku demonstraciju. Automobil donosi pravokutni upravljač Hypersquare, smješten niže od digitalne instrumentne ploče, te napredni steer-by-wire sustav bez mehaničke veze između volana i kotača. Ovi sustavi prvi su put prikazani na Inception konceptu 2023. godine, a sada ulaze u fazu pripreme za serijsku primjenu.
Unutrašnjost Peugeota Inception
Kabina Polygona također donosi novi 21-inčni zakrivljeni zaslon koji će dijeliti tehnologiju s većim modelima poput 3008. Takav kokpit trebao bi naglasiti Peugeotov pomak prema digitaliziranom, minimalističkom interijeru.
Službena premijera Polygona održat će se idući tjedan, kada ćemo sigurno saznati još više detalja o Peugeotovom modelu koji pokazuje blisku budućnost.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.