Početna Novosti 3299 pregleda

Renaultov postprodajni program donosi niz pogodnosti

FOTO: Renault

Renault je predstavio nekoliko vrsta usluga i programa podrške za vlasnike vozila iz svoje grupacije. Uz jednostavniju i bržu realizaciju usluga dolaze lakše održavanje, bolja kvaliteta, veća sigurnost te isplativost i uštede

Author: Renault foto: Renault

Digitalizacija postprodajne ponude

Kupcu osigurava jednostavan i pregledan uvid u troškove servisa vozila i omogućuje dogovor termina servisnih zahvata. Papire će postupno zamijeniti tableti, a provjera troškova servisnih zahvata bit će moguća unaprijed. Tako će se izbjeći neugodna iznenađenja, jer će ponuda imati fiksnu cijenu dogovorenih usluga i proizvoda. Prednosti digitalizacije za kupca su jasne: praktično, brzo, jednostavno, pregledno i neobvezujuće. 'Online ponuda' vlasniku putem broja šasije vozila pruža jednostavan izračun troškova za sljedeći servisni zahvat. Taj internetski alat razvijen je posebno za vozače koji se ne razumiju u mehaničarske usluge i održavanje. Zato sadržava najmanji mogući broj stručnih tehničkih izraza. Nakon što se vlasnik vozila dogovori za termin pregleda sa servisnim tehničarem, na dogovoreni dan dolazi u servisnu radionicu.

Author: Renault foto: Renault

Marka Motrio

Renaultov je brend rezervnih dijelova i potrošnog materijala za vozila starija od pet godina, gotovo svih svjetski poznatih proizvođača automobila. Motrio je nastao u Francuskoj 1998. godine kao odgovor na zahtjeve klijenata koji su vozili starije automobile i koji su htjeli nastaviti održavati svoja vozila u ovlaštenoj Renaultovoj mreži, ali po pristupačnijim cijenama sa zajamčenom kvalitetom dijelova i standardiziranim metodama održavanja. Danas marka Motrio posluje u 26 zemalja s više od 1600 Motrio servisa u ovlaštenoj servisnoj mreži Motrio, a u ponudi ima rezervne dijelove za 25 različitih marki vozila i 270 modela automobila. Marka Motrio jedinstvena je jer pod svojim imenom okuplja najviše različitih skupina rezervnih dijelova i potrošnog materijala od svih konkurenata na tržištu. Trenutno u Hrvatskoj postoji 19 servisa Motrio, a cilj je do kraja 2018. otvoriti ukupno 24.

Author: Renault foto: Renault

Zaštita prava intelektualnog vlasništva Renault i Dacia

Grupa Renault aktivno zastupa svoja prava intelektualnog vlasništva u Hrvatskoj i susjednim zemljama regije. Glavne su dvije zaštite žig i industrijski dizajn za vozila Renault i Dacia. Na originalnoj Renaultovoj kutiji nikad ne stoji naljepnica za koji je model namijenjen određeni dio. Postoje dvije vrste kutija: smeđa ili bijela te svaka kutija ima posebne naljepnice sa zlatno-smeđom varijabilnom bojom i s posebnom šifrom na svakoj kutiji. Upravo zbog posebnog Renaultova pakiranja jednostavno je prepoznati o kojem je dijelu riječ i je li originalan. U Renaultovu tehničkom centru provedeno je nekoliko istraživanja u kojima su ispitani razni originalni i neoriginalni karoserijski dijelovi te su na neoriginalnima pronađeni tragovi korozije, nestandardni oblik te različita masa dijelova, što prilično utječe na sigurnost vozača pri sudaru. Često se takvi dijelovi prodaju s obmanjujućim certifikatom kojim se želi pokazati kako je konkretan proizvod vjeran originalu. Grupa Renault poduzima sve mjere kako bi se stalo na kraj uvozu krivotvorenih autodijelova u Republiku Hrvatsku, ne bi li zaštitila svoje krajnje kupce i svoje intelektualno vlasništvo. Krivotvoreni auto dijelovi kvalitetom ne odgovaraju originalnim dijelovima, što može imati velike sigurnosne rizike za krajnjeg potrošača.

Author: Auto start foto: Auto start

Renaultova potpora cjelokupnom životnom ciklusu automobila

Renault tijekom čitavog životnog vijeka automobila vlasnicima nudi brojne usluge koje pojednostavljuju život s ljubimcem na četiri kotača.

Produljeno jamstvo

Vlasnici novih vozila Renault, mlađih od godinu dana, imaju mogućnost produljenja jamstva proizvođača do šest godina, odnosno 200.000 km od dana prve registracije, a obuhvaća rezervne dijelove i troškove rada u slučaju mehaničkog, električnog ili elektroničkog kvara vozila.

Ugovor o održavanju

Namijenjen je kupcima novih vozila, ali i svim vlasnicima vozila Renault koji svoj automobil imaju manje od godinu dana i još uvijek nisu obavili prvi redovni servis vozila. Nude se tri vrste ugovora o održavanju u trajanju od 36 do 72 mjeseca, a oni donose 15 % povoljnije cijene u usporedbi s cijenama redovnog održavanja u servisu. Ugovor o održavanju može biti uključen u sve vrste financiranja. Redovno održavanje vozila uključeno je i u ponudu za najam vozila putem Renault poslovnog najma. Ugovori o održavanju prilagođeni su potrebama kupaca, trajanju najma vozila i predviđenoj kilometraži.

Author: Renault foto: Renault

 

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • VitoBH

    U praksi s Renaultom imate samo neugodnosti i ništa od navedenog ne funkcionira  u praksi, moje osobno iskustvo 100%.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.