Renault je predstavio nekoliko vrsta usluga i programa podrške za vlasnike vozila iz svoje grupacije. Uz jednostavniju i bržu realizaciju usluga dolaze lakše održavanje, bolja kvaliteta, veća sigurnost te isplativost i uštede
Digitalizacija postprodajne ponude
Kupcu osigurava jednostavan i pregledan uvid u troškove servisa vozila i omogućuje dogovor termina servisnih zahvata. Papire će postupno zamijeniti tableti, a provjera troškova servisnih zahvata bit će moguća unaprijed. Tako će se izbjeći neugodna iznenađenja, jer će ponuda imati fiksnu cijenu dogovorenih usluga i proizvoda. Prednosti digitalizacije za kupca su jasne: praktično, brzo, jednostavno, pregledno i neobvezujuće. 'Online ponuda' vlasniku putem broja šasije vozila pruža jednostavan izračun troškova za sljedeći servisni zahvat. Taj internetski alat razvijen je posebno za vozače koji se ne razumiju u mehaničarske usluge i održavanje. Zato sadržava najmanji mogući broj stručnih tehničkih izraza. Nakon što se vlasnik vozila dogovori za termin pregleda sa servisnim tehničarem, na dogovoreni dan dolazi u servisnu radionicu.
Marka Motrio
Renaultov je brend rezervnih dijelova i potrošnog materijala za vozila starija od pet godina, gotovo svih svjetski poznatih proizvođača automobila. Motrio je nastao u Francuskoj 1998. godine kao odgovor na zahtjeve klijenata koji su vozili starije automobile i koji su htjeli nastaviti održavati svoja vozila u ovlaštenoj Renaultovoj mreži, ali po pristupačnijim cijenama sa zajamčenom kvalitetom dijelova i standardiziranim metodama održavanja. Danas marka Motrio posluje u 26 zemalja s više od 1600 Motrio servisa u ovlaštenoj servisnoj mreži Motrio, a u ponudi ima rezervne dijelove za 25 različitih marki vozila i 270 modela automobila. Marka Motrio jedinstvena je jer pod svojim imenom okuplja najviše različitih skupina rezervnih dijelova i potrošnog materijala od svih konkurenata na tržištu. Trenutno u Hrvatskoj postoji 19 servisa Motrio, a cilj je do kraja 2018. otvoriti ukupno 24.
Zaštita prava intelektualnog vlasništva Renault i Dacia
Grupa Renault aktivno zastupa svoja prava intelektualnog vlasništva u Hrvatskoj i susjednim zemljama regije. Glavne su dvije zaštite žig i industrijski dizajn za vozila Renault i Dacia. Na originalnoj Renaultovoj kutiji nikad ne stoji naljepnica za koji je model namijenjen određeni dio. Postoje dvije vrste kutija: smeđa ili bijela te svaka kutija ima posebne naljepnice sa zlatno-smeđom varijabilnom bojom i s posebnom šifrom na svakoj kutiji. Upravo zbog posebnog Renaultova pakiranja jednostavno je prepoznati o kojem je dijelu riječ i je li originalan. U Renaultovu tehničkom centru provedeno je nekoliko istraživanja u kojima su ispitani razni originalni i neoriginalni karoserijski dijelovi te su na neoriginalnima pronađeni tragovi korozije, nestandardni oblik te različita masa dijelova, što prilično utječe na sigurnost vozača pri sudaru. Često se takvi dijelovi prodaju s obmanjujućim certifikatom kojim se želi pokazati kako je konkretan proizvod vjeran originalu. Grupa Renault poduzima sve mjere kako bi se stalo na kraj uvozu krivotvorenih autodijelova u Republiku Hrvatsku, ne bi li zaštitila svoje krajnje kupce i svoje intelektualno vlasništvo. Krivotvoreni auto dijelovi kvalitetom ne odgovaraju originalnim dijelovima, što može imati velike sigurnosne rizike za krajnjeg potrošača.
Renaultova potpora cjelokupnom životnom ciklusu automobila
Renault tijekom čitavog životnog vijeka automobila vlasnicima nudi brojne usluge koje pojednostavljuju život s ljubimcem na četiri kotača.
Produljeno jamstvo
Vlasnici novih vozila Renault, mlađih od godinu dana, imaju mogućnost produljenja jamstva proizvođača do šest godina, odnosno 200.000 km od dana prve registracije, a obuhvaća rezervne dijelove i troškove rada u slučaju mehaničkog, električnog ili elektroničkog kvara vozila.
Ugovor o održavanju
Namijenjen je kupcima novih vozila, ali i svim vlasnicima vozila Renault koji svoj automobil imaju manje od godinu dana i još uvijek nisu obavili prvi redovni servis vozila. Nude se tri vrste ugovora o održavanju u trajanju od 36 do 72 mjeseca, a oni donose 15 % povoljnije cijene u usporedbi s cijenama redovnog održavanja u servisu. Ugovor o održavanju može biti uključen u sve vrste financiranja. Redovno održavanje vozila uključeno je i u ponudu za najam vozila putem Renault poslovnog najma. Ugovori o održavanju prilagođeni su potrebama kupaca, trajanju najma vozila i predviđenoj kilometraži.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.