Raspolaže još boljim performansama nego prethodnik, a baterijski sklop sada ima kapacitet 125 kWh, što je 20 posto više nego u Teslinom Modelu X i Modelu S.
Svi već više-manje imamo predodžbu o tome što možemo očekivati u vezi s dizajnom, kada svilena plahta sklizne s Rimčeva novog električnog hiperautomobila, na skorašnjem ženevskom salonu. No sada se zna više informacija o tome što se krije ispod ugljičnih vlakana nasljednika modela Concept One.
Baterijski sklop sad ima kapacitet 125 kWh, što je 20 posto više nego u Teslinim autima, Model X i Model S, no opet manje od 200 kWh-ne baterije koju je Tesla pripremio za Roadster koji bi, prema najavama, trebao plasirati 2020. godine. To bi trebalo biti dovoljno za preko 500 km vožnje. Još jedan zanimljiv podatak kaže kako će Concept Two nuditi još bolje performanse, koštat će više od svoga prethodnika te će se proizvoditi kabrioletska inačica i verzija prilagođena trkaćoj stazi.
Najzanimljivije je to što će Concept Two biti na četvrtoj razini autonomne vožnje, doslovno će omogućiti vozaču da se posveti drugim stvarima, a vožnju prepusti automobilu. S obzirom na to što Rimac svoje napredne tehnologije prodaje i drugim afirmiranim proizvođačima automobila, pokaže li se ova implementacija dobrom, taj će sustav zasigurno naći put i do automobila drugih proizvođača. Iz priloženog intervjua od Mate Rimca saznajemo kako će prva serija verzije coupe modela Concept Two biti proizvedena u ograničenoj seriji sa 150 primjeraka, što je prilično daleko od samo osam proizvedenih vozila Concept One.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.