Južnokorejska tvrtka očekuje od Rimca ni manje ni više nego revolucionaran električni automobil koji će promijeniti dosadašnji koncept stvaranja automobila
Bit će to svojevrstan 'halo model' za Hyundaijev sportski brend automobila 'N', koji trenutno postoji samo kao oznaka sportskih verzija pojedinih modela (i30, i20). Novi sportaš bit će svojevrsna matica i polazna točka za buduće modele, a utjecat će na način razmišljanja Hyundaijevih inženjera, dizajnera i prodavača.
Prisjetimo se kako je Hyundai nedavno najavio da namjerava investirati 80 milijuna eura u tvrtku Rimac Automobili. Iz ove suradnje, osim spomenutog sportskog automobila, očekuje se i automobil s pogonom na gorive ćelije, koji će Rimac razviti za tvrtku Kia.
Hyundai planira do 2025. godine lansirati 44 elektrificirana modela i cilja na godišnju prodaju 1,67 milijuna primjeraka. Kia planira 19 modela do 2022. godine – po šest električnih modela, plug-in hibrida i hibrida te jedan s pogonom na gorive ćelije.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.