Početna Novosti 66 pregleda

Samo 63 primjerka: Ovo su nove Giulia i Stelvio Quadrifoglio Collezione

FOTO: Alfa Romeo

Ispod poklopca nema iznenađenja. Tu je poznati 2,9-litreni V6 biturbo s 520 KS, najjača evolucija ovog motora, uparen s Akrapovič ispušnim sustavom

Alfa Romeo ponovno igra na kartu emocija i tradicije. Talijanski proizvođač je predstavio limitirane serije Giulia i Stelvio Quadrifoglio Collezione, modele koji ne ciljaju na masovnu publiku nego na kolekcionare i najvjernije entuzijaste. Proizvest će se samo 63 primjerka, što je izravna referenca na 1963. godinu u kojoj je djetelina s četiri lista prvi put postala simbol cestovnih Alfa.

Author: Alfa Romeo foto: Alfa Romeo

Sam Quadrifoglio je, naravno, mnogo stariji. Prvi put se pojavio 1923. na automobilu Uga Sivoccija, čije je slavlje na utrci Targa Florio utrci zauvijek vezalo ovaj simbol sreće s uspjehom marke. Danas ta tradicija živi u sportskim cestovnim modelima marke, djelomično ručno sastavljenim u Cassinu, uz kombinaciju modernih tehnologija i finog zanatskog rada.

Author: Alfa Romeo foto: Alfa Romeo

Oba modela dolaze u ekskluzivnim nijansama Rosso Collezione, tamnijoj za Giuliju, svjetlijoj za Stelvio. Boje su inspirirane povijesnim tonovima poput Rosso Villa d’Este koji se koristio na konceptu 4C i na limitiranom 33 Stradale. Ovisno o svjetlu, lak prelazi iz žarko crvenog u tamniju boju, što daje dramatičan vizualni efekt, još izraženiji uz karbonske detalje na karoseriji.

Author: Alfa Romeo foto: Alfa Romeo

Kabina nastavlja istu priču. Armatura je presvučena kožom s crvenim šavovima, sjedala kombiniraju kožu i Alcantaru, a Sparco školjkasta sjedala s karbonskom strukturom dodatno naglašavaju poseban status serije. Svaki primjerak nosi numeraciju od 1 di 63" do "63 di 63", što mu daje vrijednost koja će vjerojatno rasti već pri izlasku iz salona.

Author: Alfa Romeo foto: Alfa Romeo

Ispod poklopca nema iznenađenja. Tu je poznati 2,9-litreni V6 biturbo s 520 KS, najjača evolucija ovog motora, uparen s Akrapovič ispušnim sustavom. Karbon se nalazi svugdje gdje ima smisla: na nosaču prednjeg logotipa, kućištima retrovizora, dijelovima kokpita i krovu. Brembove keramičke kočnice dolaze serijski, uz kočione čeljusti s Alfa Romeo natpisom.

Author: Alfa Romeo foto: Alfa Romeo

Cijene nisu objavljene, no očekuje se da će Giulia Collezione osjetno premašiti 120.000 €, dok bi Stelvio trebao biti još skuplji. Za usporedbu, "obična" Giulia Quadrifoglio u Hrvatskoj košta od 106.200 eura, a Stelvio Quadrifoglio od 121.200 eura.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.