Ispod poklopca nema iznenađenja. Tu je poznati 2,9-litreni V6 biturbo s 520 KS, najjača evolucija ovog motora, uparen s Akrapovič ispušnim sustavom
Alfa Romeo ponovno igra na kartu emocija i tradicije. Talijanski proizvođač je predstavio limitirane serije Giulia i Stelvio Quadrifoglio Collezione, modele koji ne ciljaju na masovnu publiku nego na kolekcionare i najvjernije entuzijaste. Proizvest će se samo 63 primjerka, što je izravna referenca na 1963. godinu u kojoj je djetelina s četiri lista prvi put postala simbol cestovnih Alfa.
Sam Quadrifoglio je, naravno, mnogo stariji. Prvi put se pojavio 1923. na automobilu Uga Sivoccija, čije je slavlje na utrci Targa Florio utrci zauvijek vezalo ovaj simbol sreće s uspjehom marke. Danas ta tradicija živi u sportskim cestovnim modelima marke, djelomično ručno sastavljenim u Cassinu, uz kombinaciju modernih tehnologija i finog zanatskog rada.
Oba modela dolaze u ekskluzivnim nijansama Rosso Collezione, tamnijoj za Giuliju, svjetlijoj za Stelvio. Boje su inspirirane povijesnim tonovima poput Rosso Villa d’Este koji se koristio na konceptu 4C i na limitiranom 33 Stradale. Ovisno o svjetlu, lak prelazi iz žarko crvenog u tamniju boju, što daje dramatičan vizualni efekt, još izraženiji uz karbonske detalje na karoseriji.
Kabina nastavlja istu priču. Armatura je presvučena kožom s crvenim šavovima, sjedala kombiniraju kožu i Alcantaru, a Sparco školjkasta sjedala s karbonskom strukturom dodatno naglašavaju poseban status serije. Svaki primjerak nosi numeraciju od 1 di 63" do "63 di 63", što mu daje vrijednost koja će vjerojatno rasti već pri izlasku iz salona.
Ispod poklopca nema iznenađenja. Tu je poznati 2,9-litreni V6 biturbo s 520 KS, najjača evolucija ovog motora, uparen s Akrapovič ispušnim sustavom. Karbon se nalazi svugdje gdje ima smisla: na nosaču prednjeg logotipa, kućištima retrovizora, dijelovima kokpita i krovu. Brembove keramičke kočnice dolaze serijski, uz kočione čeljusti s Alfa Romeo natpisom.
Cijene nisu objavljene, no očekuje se da će Giulia Collezione osjetno premašiti 120.000 €, dok bi Stelvio trebao biti još skuplji. Za usporedbu, "obična" Giulia Quadrifoglio u Hrvatskoj košta od 106.200 eura, a Stelvio Quadrifoglio od 121.200 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.