Iako na prvu ta izjava zvuči poprilično šokantno, nakon objašnjenja jasno jasno je kao je to tužna istina
Carsten Pries, šef BMW-ova M-odjela, nedavno je za britanski magazin Auto Express izjavio kako u današnjem svijetu ima puno više smisla da se napravi super-SUV X7 M, nego da se ulaže novac u razvoj sportskoga kompakta Serije 1. Iako na prvu ta izjava zvuči poprilično šokantno, nakon objašnjenja jasno je kako je to tužna istina.
'Ako pogledate popularnost današnjih sportskih kompakata, oni nisu globalne stvari. Naravno, stvaranjem modela M1, treba dodatno povećati cijenu jer ste u njega stavili više sadržaja pa ne bih mogao odmah reći kako je to odlična poslovna propozicija', izjavio je Pries. Treba uzeti u obzirto što je novi BMW Serije 1 automobil s prednjim pogonom i dijeli platformu s monovolumenima, a to odmah čini loš početak.
Također, da bi se pokazao neki napredak, mali M1 trebao bi razvijati više snage nego prethodni 140i, što vodi razvoju novog ovjesa i različitih dijelova, a to bi odmah poskupilo automobil za koji se ne može biti siguran hoće li uopće biti zabavniji od konkurenata. Za razliku od Serije 1, s modelom X7 je potpuno drugačija priča.
Razvojem BMW-a X7 M nitko ne bi očekivao da će se voziti utrke ili rušiti rekordi pa se kupci ne mogu razočarati. Treba samo dodati malo snage, zvuka, boljeg ubrzanja i sportskijeg izgleda. Osim toga, ovaj veliki SUV je već skup sam po sebi pa ako se podigne cijena većina njegovih kupaca će si to svejedno moći priuštiti.
Prema tome, istina je da se X7 M puno više isplati BMW-u te ako je Uprava zainteresirana za čist profit, to su dovoljni razlozi koje treba čuti da bi donijela odluku.
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
morenocro
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.