S prednje strane, nova Škoda Enyaq sada izgleda gotovo kao Elroq. U skladu s novim "Modern Solid" dizajnerskim pristupom, dosadašnja "maska" je potpuno nestala, a svjetla su podijeljena
Škoda je obnovila svoj najprodavaniji električni model Enyaq, koji je ujedno i jedan od najprodavanijih električnih automobila u Europi. Redizajn je prilično opsežan te uključuje potpuno novi prednji dio, te novosti u unutrašnjosti i među pogonskim sklopovima.
S prednje strane, nova Škoda Enyaq sada izgleda gotovo kao Elroq. U skladu s novim "Modern Solid" dizajnerskim pristupom, dosadašnja "maska" je potpuno nestala i umjesto nje tu je sada crni okvir nazvan "Tech-Deck Face". Svjetla su sada podijeljena, a natpis Škoda zamjenjuje dosadašnji logo marke. Straga Enyaq donosi samo manje promjene, uključujući novu grafiku svjetala. Enyaq i njegova verzija Coupé bit će dostupni i kao Sportline verzija s većim kotačima (20 ili 21 inča), karoserijom spuštenom 15 mm i raznim crnim detaljima. RS modeli će biti još više sportski, ali će na tržište doći tek kasnije tijekom godine.
Novi prednji dio i aerodinamički optimizirani naplatci (19 do 21 inča) poboljšavaju aerodinamiku. Enyaq sada postiže koeficijent otpora zraka od 0,245, a Coupé 0,225 (umjesto dosadašnjih 0,258 i 0,240). Što se tiče dimenzija, duljina se povećala na 466 cm, no to nije utjecalo na kabinu čija ponuda prostora ostaje identična. Zapremina prtljažnika ostaje 585 do 1.710 litara za "normalni" Enyaq i 570 do 1.610 litara za Enyaq Coupé.
Unutrašnjost je samo neznatno promijenjena. Ispred vozača je volan s novim natpisom Škoda i mali zaslon od 5 inča za instrumente, a u sredini je zaslon osjetljiv na dodir od 13 inča s novim infotainmentom. Nudi se i opcijski head-up zaslon s funkcijom proširene stvarnosti. Umjesto razina oprema sada se nudi šest različitih "Design Selections" za interijer. Standardna oprema je proširena tako da sada uključuje handsfree ključ, grijanje sjedala i upravljača, trozonsku automatsku klimu, upozorenje za mrtvi kut, prediktivni prilagodljivi tempomat i asistent za prometne gužve. Osim toga, sada je moguće parkiranje na daljinsko upravljanje i spremanje pojedinačnih manevara parkiranja.
Što se tiče baterija i pogona, verzija 60 sada ima motor od 204 KS, a iznad nje su, kao i do sada, smještene verzije 85 i 85x koje imaju po 286 KS. Snažnije RS varijante neće biti lansirane do kraja godine, a dosadašnji osnovni model 50 Škoda ne spominje.
Baterije nisu mijenjane , pa tako osnovni model 60 dolazi u kombinaciji s baterijom d 59 kWh kapaciteta, a verzije 85 imaju bateriju od 77 kWh. No zbog poboljšane aerodinamike dosezi su porasli za oko 20 kilometara. Po WLTP standardu osnovni Enyaq 60 sada ima doseg od 437 kilometara, model 85 može priječi 586 kilometara, a Enyaq 85x 549 kilometara.
Stari model više nije moguće konfigurirati od prosinca, a novi je od danas dostupan za naručivanje na nekim europskim tržištima. Izdvajamo cijene u Njemačkoj. Tamo osnovni model košta 40.40 eura, model 85 48900 eura, a 85x 51.150 eura. Sportline izvedbe su skuplje 6000 eura. Informacija o cijenama i početku prodaje u Hrvatskoj za sada još nemamo.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.