Početna Novosti 3268 pregleda

SsangYong mijenja ime zbog 'bolnog imidža'

FOTO: SsangYong

Moguće je da je promjena imena i naznaka većih globalnih ambicija ove tvrtke, ali i zaokreta u poslovnoj strategiji

Najstariji južnokorejski proizvođač automobila prošle je godine dobio novog vlasnika, a sada planira i promjenu imena. SsangYong je prošle godine preuzela južnokorejska korporacija KG Group, a prema planovima proizvođač bi ove godine trebao biti preimenovan u KG Mobility, a auti bi trebali dobiti novi logo. Tu informaciju je potvrdio predsjednik KG Groupa Kwak Jea-Sun.

Author: SsangYong foto: SsangYong

"Ime SsangYong Motor budi mnoga dobra sjećanja, ali također ima i 'bolan imidž'. Od sada će se svi SsangYong automobili prodavati pod imenom KG. Promjena imena neće promijeniti dosadašnju povijest tvrtke SsangYong Motor, a i uvjet za kupce ostaju isti", izjavio je Kwak Jea-Sun.

Korijeni SsangYonga sežu u 1954. godinu kada je tvrtka osnovana pod drugim imenom, a ime SsangYong se prvi puta pojavilo krajem 80-ih godina. Krajem 90-ih preuzeo ih je Daewoo, a zatim su im vlasnici bili kineski SAIC Motor i indijska Mahindra.

Author: SsangYong foto: SsangYong

SsangYong se u nekoliko navrata nudio i na hrvatskom tržištu, a najzastupljeniji su bili kad im je vlasnik bio Daewoo.Trenutno su službeno prisutni na našem tržištu no prodaja im je gotovo nikakva. U prvih 11 mjeseci 2022. u Hrvatskoj su registrirana samo četiri nova SsangYOnga. 

Tvrtka trenutno svoje aute prodaje samo u Južnoj Koreji, Australiji, u nekim europskim državama i na nekoliko manjih tržišta diljem svijeta. Moguće je da je promjena imena i naznaka većih globalnih ambicija ove tvrtke, ali i zaokreta u poslovnoj strategiji.

Author: SsangYong foto: SsangYong

Promjenu imena još mora potvrditi upravni odbor tvrtke. Ako dobije zeleno svjetlo, a po svemu sudeći hoće, SsangYong će se naći pred transformacijom koju su prošli samo rijetki proizvođači u povijesti automobilske industrije. Morat će osmisliti novi marketinški pristup, promijeniti korporativni vizualni identitet i logo. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.