Definitivno jedan od najljepših automobila današnjice dobio je i svoje najsnažnije verzije s legendarnom oznakom M...
Nakon mjeseci čekanja napokon je svjetlo dana ugledao novi M8 i to u četirima varijantama. Za manje odvažne M8 Coupe i M8 Cabrio te za one kojima je to premalo tu su snažnije inačice Competition. Ispod poklopca motora skriven je dobro poznati 4,4-litreni agtregat V8 s dvjema turbinama, koji u 'običnoj' varijanti razvija 608 KS i 750 Nm okretnoga momenta, a u snažnijoj inačici ta brojka penje se na 625 KS. Snaga se na sve kotače prenosi šesterostupanjskoim automatskim mjenjačem Steptronicom.
Kako smo i očekivali, ovaj auto može se pohvaliti ozbiljnim sportskim karakteristikama. Standardna verzija do 'stotke' juri 3,3 sekunde, a brzina je elektronski limitirana na 250 km/h. A M8 Competition 'stotku' lovi 3,2 sekunde, a također je brzina limitirana na 250 km/h, ali postoji opcija M Driver's Package kojom se skidaju sve blokade i ovaj auto može dosegnuti čak 305 km/h u svim verzijama.
U odnosu na slabije modele, promjene su osim na papiru vidljive i na izgledu. Kao i u svim modelima M, tu su veliki usisnici, agresivniji dizajn odbojnika, spojler, difuzor i izraženiji pragovi. Posebno su dizajnirani aluminijski 20-inčni naplatci koje zaustavljaju jače kočnice (opcijski se mogu naručiti i keramičko-karbonske), a tu je i sportski ispušni sustav. I unutrašnjost je standardno dotjerana. Ističu se sportska sjedala i upravljač iza kojega je smješteno digitalno sučelje s head up displejom.
Spomenimo i kako je opcijski dostupan paket M Carbon koji donosi još više materijala iz ugljičnih vlakana. Službeno predstavljanje ovoga modela zakazano je za potkraj ovoga mjeseca u Münchenu, na inovativnom sajmu NextGenu.
Pogledajte naš test novog Porschea 911 (992):
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.