Točnije, riječ je o 7.302.000 vozila, što je njemačkoj kompaniji donijelo pozamašan rast 7,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani
Najviše vozila prodano je, naravno - u Europi, čak malo više od tri milijuna, a impresivan porast skoro 7 posto dogodio se na azijskome tržištu, gdje je put do kupaca pronašlo 2,9 milijuna automobila z Ggrupacije VW.
Naravno, najviše je prodano osobnih vozila i to marke Volkswagen, nakon čega slijedi Audi, pa Škoda i SEAT. Porast je zabilježio i Porsche, koji je u prvih osam mjeseci ove godine prodao čak 176.400 svojih skupocjenih automobila.
Bliži se kraj godine pa ćemo vidjeti hoće li Grupacija Volkswagen uspjeti vratiti titulu najuspješnijega proizvođača na svijetu, koju im je prošle godine 'otela' Grupacija Renault-Nissan.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
dino
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.