Da nisu baš sve aplikacije previše dobre ili korisne pokazalo je najnovije istraživanje renomirane tvrtke J.D. Power.
Danas gotovo svi novi automobili imaju i svoje mobilne aplikacije koje mogu biti vrlo korisne kod električnih modela jer dodatno omogućuju pokretanje grijanja ili punjenja na daljinu na daljinu, uz standardne funkcije poput zaključavanja ili otključavanje automobila, zavrtanja prozora, nadzora vozila... No da nisu baš sve aplikacije previše dobre ili korisne pokazalo je najnovije istraživanje renomirane tvrtke J.D. Power.
Prilično porazan rezultat za mnoge proizvođače je činjenica da je čak 38 posto korisnika prijavilo probleme s povezivanjem u aplikaciju. Iako su vlasnici drugih marki vozila imali mnogo više problema nego vlasnici Tesla, J.D. Power je primijetio da je čak 35 posto vlasnika Tesle izjavilo da su iskusili problem vezom, što je velik porast u odnosu na 30 posto u 2023. i 20 posto u 2022. godini. Iz J.D. Powera su naglasili da ovaj "problematični trend može sugerirati da sve veća upotreba aplikacija opterećuje Teslin mrežni kapacitet za aplikaciju."
Bez obzira na te probleme, Tesla po ovom istraživanju ima najbolju aplikaciju za električna vozila među premium proizvođačima automobila jer su dobili ocjenu 847 od 1000. Mercedes nije mnogo zaostajao s 843, dok je BMW treći s 834. Rezultat Tesle je ujedno i najbolji kada se u obzir uzmu svi proizvođači. Naime, na odvojenoj listi s ostalim proizvođačima najbolji je Hyundai je izbio na prvo mjesto s rezultatom 835, druga Kia (829), a treći Ford (810).
S druge strane, najlošije ocijenjene aplikacije, prema potrošačima koje je anketirao J.D. Power, imaju Polestar (626) Jaguar (671) i Volvo (717), među premium markama, dok su među ostalim markama najgori Subaru (677), Vinfast (680) i Volkswagen (također 680). Po tome su od svih marki najgori upravo premium proizvođači Polestar i Jaguar.
U izjavi, direktor savjetovanja o referentnim vrijednostima tvrtke J.D. Power, Jason Norton, rekao je: "Ukupno iskustvo i performanse mobilnih aplikacija za električna vozila poboljšavaju se iz godine u godinu, jer proizvođači nastavljaju identificirati područja mogućnosti, uključujući sadržaj značajki, upotrebljivost i ukupnu povezanost. Međutim, potreban je kontinuirani fokus na specifične potrebe vlasnika električnih vozila kako bi se dodatno poboljšalo korisničko iskustvo i povjerenje.”
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.