Početna Novosti 195 pregleda

Toyota želi raditi zabavne aute, ali to ne može sama

FOTO: Toyota

Koliko bi god entuzijasti voljeli vidjeti novi MR2 i/ili Celicu, Toyota ne može opravdati trošenje novca za istraživanje i razvoj na ono što bi u konačnici bio sporedni proizvod koji se ne bi prodavao u velikim brojkama. Toyota se ranije udružila  sa Subaruom za GR86/BRZ i s BMW-om za Supru/Z4 kako bi podijelili troškove razvoja i usrećili ljubitelje sportskih auta. Japanska marka je odlučna u namjeri da napravi još više sportskih modela, ali priznaje da to ne može samostalno.

Author: Toyota foto: Toyota

U razgovoru s australskim medijima, predsjednik Gazoo Racinga Tomoya Takahashi rekao je da su novi zabavni automobili u planu. Međutim, Toyota je stavila brojke na papir i matematika joj ne ide u prilog. Šef GR-a rekao je za Cars Guide da se "tržište sportskih automobila u budućnosti smanjuje. Ne možemo zadržati sportske automobile kao jedna marka, Toyotu. Suradnja između marki će se povećati u budućnosti."

Još se nije odlučio s kojim drugim proizvođačima automobila će udružiti snage. To nam govori da neki novi sportski automobil vjerojatno neće biti lansiran u nadolazećim godinama. Međutim iz Lexusa bi skoro moglo stići nešto spektakularno. Model bi se mogao zvati LFR i imati V-8 motor, navodno s parom turbopunjača za jako mnogo konja.

Author: Toyota foto: Toyota

Takahashi je dalje rekao da misija "nije da jedan proizvođač preživi, ​​već da zaštiti ljubitelje automobila. Zato ponekad moramo surađivati kako bismo rasporedili troškove i učinili projekt sportskog automobila financijski izvedivim". U listopadu 2023., predsjednik Toyote Akio Toyoda nagovijestio je ponovno pokretanje Celice. Međutim, nedostatak špijunskih snimaka sugerira da je lansiranje na tržište još udaljeno dosta godina.

Author: Toyota foto: Toyota

Budući da će MX-5 vjerojatno biti elektrificiran za sljedeću generaciju, kako bi zadovoljio strože propise o emisijama, Toyotin hibridni know-how mogao bi dobro doći. Da ne zaboravimo, Mazda je napravila 124 Spider baziran na Miati za Fiat, tako da bi mogla biti zainteresirana za ponovno dijeljenje troškova. To bi imalo smisla s obzirom na to da je Mazda mala tvrtka, pogotovo u usporedbi s automobilskim velikanom poput Toyote.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.