Proizvođač tih malenih gradskih automobila u velikim je financijskim problemima već nekoliko godina, a procjene kažu kako godišnje "gubi" oko 600 milijuna eura, odnosno više od četiri milijarde kuna
Pred tvrtkom koja je osnovana 1994. kao podbrend Mercedesa, odnosno Daimlera, definitivno su crni dani. Iako se Smart prodaje u više od 40 država, prodajne brojke jednostavno nisu dobre i vlasnik (Daimler) već godinama trpi velike financijske gubitke. Zašto je to tako? Nakon što su tržište automobila preplavili brojni SUV-ovi i crossoveri, više nitko ne želi i ne traži malene gradske aute poput Smarta. To znači da Smart gubi novac i to u velikim količinama.
Već su prije najavljeni razni Daimlerovi potezi, koji bi čak u idućih pet godina potpuno "ugasili" ovaj brend, no ništa od toga još nije službeno potvrđeno. Jedino se zna da će se o sudbini Smarta u Daimleru raspravljati do kraja tekuće godine. Cijenjena agencija Evercore ISI procijenila je kako Smart gubi između 500 i 700 milijuna eura godišnje, a također je istaknuto kako je gotovo nemoguće pronaći način da njemački proizvođač s ovolikim troškovima poslovanja generira bilo kakav profit. Kao privremeno rješenje Daimler je odlučio pretvoriti Smart u proizvođača isključivo električnih vozila, no rezultata još nema.
Bilo kako bilo, vrlo je izgledno kako ćemo se u idućih nekoliko godina zauvijek oprostiti od ovoga gradskog "autića".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.