Još nema konkretnih podataka o datumu početka prodaje i cijenama novog XC90 u Hrvatskoj
Ni u Volvu elektrifikacije ne ide kako se planiralo. Mnogi su mislili da će model XC90, koji je na tržištu od 2025. godine, uskoro biti poslan u mirovinu i da će ga zamijeniti potpuno električni EX90, no Volvo ga je odlučio redizajnirati i produžiti mu vijek trajanja mnogo duže od uobičajenog prosjeka.
Prednji dio sada ima tanja Matrix LED prednja svjetla s novom interpretacijom dizajna "Thorovog čekića", karakterističnog svjetlosnog potpisa Volva. Poklopac motora, blatobrani i otvor za dovod zraka prilagođeni su aktualnom dizajnerskom jeziku marke, a maska je upečatljivija. Straga je promjena manje.
Općenito, klasična osnovna silueta druge generacije XC90 ostaje netaknuta. Sve je zaokruženo je novim dizajnom kotača i novom bojom "Mulberry Red".
Volvo je malo više pažnje posvetio interijeru, budući da se posebno infotainment sustav činio pomalo zastarjelim. Sada je tu novi, središnji i samostojeći 11,2-inčni zaslon osjetljiv na dodir (9-inčni u prethodnom modelu) s najnovijim Volvo upravljačkim sučeljem, koje već radi svoj posao u EX90 i EX30. Potrebno je samo nekoliko koraka za pristup najčešće korištenim funkcijama. Tu je redizajnirani središnji tunel s držačem za čaše "2+1", postoljem za bežično punjenje pametnog telefona, redizajnirana nadzorna ploča, novi otvori za zrak i novi materijali za presvlake sjedala. Kao i kod EX30, Volvo se fokusira na održivost s organskim materijalom Nordico.
Blage hibridne varijante B5 (250 KS) i B6 (300 KS) dodatno poboljšavaju svoju učinkovitost s pomoću novog Miller procesa izgaranja. Prednja osovina ima ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima. Nova integralna karika na stražnjoj osovini ima za cilj osigurati veću stabilnost i kapacitet pri vuči prikolice. Standardni ovjes sada dolazi s frekvencijski selektivnim prigušenjem (FSD) za veću udobnost vožnje. Također, zahvaljujući poboljšanoj zvučnoj izolaciji, trebao bi biti tiši, a time i udobniji.
Obnovljeni XC90 i dalje će se nuditi i kao T8 eAWD Plug-in hibrid s četverocilindričnim motorom snage 310 KS kojem pomaže električni motor s dodatnih 145 KS. Baterija kapaciteta 14,7 kWh sprema dovoljno energije za 70 km električne vožnje po WLTP-u.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.