Ford odlazi iz Japana zbog slabe prodaje, slabog profita i prejake domaće konkurencije
Japansko tržište novim automobilima je praktički pod monopolom domaćih japanskih proizvođača automobila. U Japan se uvozi samo 6% novih automobila te je to jedno od najzatvorenijih razvijenih tržišta na svijetu. U 2015. uvezeno je u Japan samo 300.000 novih automobila. Drugi svjetski proizvođači kao što su Mercedes, Volkswagen, Renault i Audi pretežno neuspješno se pokušavaju probiti na ovo zatvoreno tržište. Strane marke prisutne su na japanskom tržištu uglavnom s jednim, dva ili eventualno tri modela ne želeći previše riskirati.
Tako se teško probijaju na tržište gdje gospodari Honda, Toyota, Mazda, Nissan, Mitsubishi, Suzuki... Ford je pokušao drugačijim pristupom, pa je u Japanu ponudio paletu modela - Fiesta, Focus, Mustang, Kuga i Explorer. Međutim, prodaja je jako slaba, profit je nikakav, pa su šefovi u SAD-u zaključli kako će se Ford povuči s ovog tržišta do kraja 2016. godine. Osim iz Japana, Ford se odlučio povući i s tržišta u Indoneziji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.