RS6, Quattro, Q8 i legendarni trkaći Audiji glume u ručno rađenom blagdanskom videu koji nema veze s AI-jem, ali ima s čistom automobilskom nostalgijom
Dok se većina proizvođača ovih blagdana natječe tko će snimiti sterilniju ili "algoritamski savršenu" reklamu, Audi je napravio nešto potpuno suprotno i pogodio. Na svom američkom Instagram profilu objavili su stop-motion video u kojem glavne uloge ne igraju glumci, influenceri ni generički CGI, nego mali metalni modeli najpoznatijih Audijevih automobila.
Video, nazvan Holiday Play, the Audi Way, u trajanju od nešto manje od dvije minute reinterpretira božićnu atmosferu kroz minijaturni svijet automobila. Umjesto sobova, po snijegu driftaju RS6 Avant, RS3, Q8 i A6 e-tron, dok se u pozadini pojavljuju i prave ikone marke: originalni Quattro, trkaći automobil iz relija Dakar i legendarni R10 TDI iz 24 sata Le Mansa. Sve zajedno izgleda kao savršeno pogođena mješavina dječje igre, automobilskog entuzijazma i blagdanske topline.
Posebno je važno naglasiti ono što Audi i sam ističe: ovo nije umjetna inteligancija. Svaka scena snimana je klasičnom stop-motion tehnikom, s pravim modelima, fizičkom scenografijom i produkcijskom ekipom koja je kadar po kadar pomicala automobile. Audi je čak objavio i fotografije "iza scene" koje jasno pokazuju koliko je truda, vremena i strpljenja uloženo u ovaj projekt.
U vremenu kad je umjetna inteligencija postala prečac za gotovo sve, ovakav povratak ručnom radu djeluje gotovo prkosno. I upravo zato video funkcionira. Nema forsirane poruke, nema prodajnog pritiska, nema poziva na konfigurator. Postoji samo igra, detalji i očita ljubav prema automobilima.
Publika je to prepoznala. Video je u vrlo kratkom roku premašio 500.000 pregleda, a reakcije su iznenađujuće pozitivne, čak i među onima koji Audijeve novije marketinške kampanje inače doživljavaju hladno.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.