Cayenne je straga dobio platformu koja biciklistu osigurava prostor minimalnog otpora zraka. Kada je SUV postigao brzinu 177 km/h, Campbell je otkačio svoj bicikl i počeo ubrzavati koristeći samo pedale, sve do 240 km/h, što je novi europski rekord
Neil Campbell već je prije postavio rekord, kada je biciklom na isti način pojurio 217 km/h. Njegov posebno dizajnirani bicikl konstruiran je tako da se može nositi s brzinama i do 322 km/h, no ipak nije uspio pojuriti toliko brzo. Kako bi u tome uspio, pomogao mu je Porsche Cayenne Turbo, idealan partner za 'šlepanje', s obzirom na veličinu i mogućnost odličnog ubrzanja. Ispod haube se nalazi 4,0-litreni biturbo motor V8, s 550 'konja' i 770 Nm okretnoga momenta, a do stotke mu je potrebna 4,1 sekunda, ili 3,9 sekundi ako je opremljen 'Sport Chrono Paketom'.
Cayenne je straga dobio platformu koja biciklistu osigurava prostor minimalnog otpora zraka. Kad je SUV postigao brzinu 177 km/h, Campbell je otkačio svoj bicikl i počeo ubrzavati koristeći samo pedale. Kada je bicikl dosegao brzinu 240 km/h, Campbell je morao naglo kočiti punom snagom, kako bi se uspio zaustaviti prije kraja piste.
'Imali smo toliko malo prostora da je od ključne važnosti bilo da ubrzamo koliko god je to moguće, a ubrzanje uz pomoć Cayennea bilo je nevjerojatno. Kao da sam bio vezan za raketu. Okretao sam pedale sve vrijeme, jače i jače, a kad sam se otkačio od automobila, sagnuo sam se još više i dao sve od sebe u daljnjemupedaliranju. Sve vrijeme Cayenne je bio ispred mene i 'čistio zrak', što mi je omogućilo stabilnu vožnju. Nevjerojatan je osjećaj postići 240 km/h na tako kratkoj pisti i nadmašio sam sva svoja očekivanja'.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
matek
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.