Simpatični Brazilac otišao je u trkaću mirovinu. Iako nije osvojio nijedan naslov prvaka, ostavio je duboki trag u najelitnijem autosportu
Vlasnici timova, suradnici, vozači i svi koji su radili s Massom govore kako je pravi džentlmen, uvijek korektan, pouzdan i nimalo konfliktan. Upravo suprotno od onoga kakav se činio 2002., u svojoj prvoj sezoni Formule 1, u koju je došao kao 21-godišnji mladić, ekstremno brz, no često nepredvidljiv i divlji na stazi. Mjesto u Formuli 1 pružio mu je Sauber u kojemu je ostao do 2005.
Godinu potom potpisao je za prestižnu Scuderiu i ostao punih osam godina. U tome je razdoblju postigao i najbolje rezultate u karijeri. Posljednja ovosezonska utrka, koja se vozila u Abu Dhabiju, bila mu je jubilarna 250. Grand Prix utrka.
Dvije su stvari posebno obilježile njegovu karijeru. Prva je bila sezona 2008., kada mu je naslov prvaka izmakao za samo jedan bod. Da bi tragedija bila veća, te je sezone na domaćoj utrci u Brazilu pobijedio i dok su svi slavili pobjedu i naslov prvaka dvadesetak sekundi, daleko iza njegovih leđa Hamilton je pretekao Glocka i za jedan bod "ukrao" Massi naslov.
Druga stvar je je bila mnogo opasnija, a riječ je o nesreći koju je doživio na treningu u Mađarskoj. Tijekom treninga na stazi Hungaroring 2009. godine, Massu je u kacigu pogodila 800 grama teška opruga otpala s bolida Rubensa Barichella. Onesviješteni Massa i Ferrari bez kontrole velikom su brzinom udarili u zaštitnu barijeru. Ozljeda glave okarakterizirana je kao opasna po život, no Massa se čudesno oporavio i nakon samo 11 tjedana vratio se u kokpit Ferrarija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.