Ovo nije prvi put da se vlasnici Jeepa žale na ovakav pop-up oglas
Nije tajna da proizvođači automobila postaju kreativni sa svojim izvorima prihoda putem pretplatničkih usluga, ali neki potezi pomiču granice strpljenja potrošača. Vlasnik Jeepa nedavno je podijelio svoje frustrirajuće iskustvo o oglasu koji nemilosrdno napada zaslon infotainmenta njegovog auta svaki puta kada se zaustavi, primjerice na semaforu. Vozač ej istaknuo da nema mogućnosti da se taj oglas trajno ugasi. Je li ovo samo usamljeni slučaj ili je pred nama budućnost u kojoj će nas budući automobili bombardirati dosadnim i agresivnim oglasima poput internetskih stranica?
Frustrirani vlasnik Jeepa javio se na Redditu kako bi podijelio svoju muku s neprestanim pop-up oglasima. Po fotografiji se čini da je dotično vozilo stariji Jeep Grand Cherokee, s infotainment sustavom UConnect. Požalio se da ga svaki put kada zaustavi automobil, ekran pozdravlja porukom koja glasi: “Kupite bezbrižnost.” Oglas promiče FlexCare Extended Care Premium plan, program produženog jamstva koji je prošle godine preuzela tvrtka Mopar Vehicle Protection. Poruka glasi: "FlexCare Extended Care Premium planovi imaju tvorničku potporu i nude vam bezbrižnost u slučaju mehaničkog kvara. Pritisnite tipku za poziv kako biste razgovarali sa stručnjakom. Vozilo mora imati manje od 36.000 milja za kupnju."
Slično kao i kod skočnih oglasa na internetu, ovaj vam daje tri mogućnosti da ga se riješite. Vozač ima opciju nazvati "stručnjaka", stisnuti OK ili mali X u gornjem desnom kutu. Međutim, bez obzira na to što je vozač pritisnuo, oglas bi se uvijek vratio prilikom sljedećeg zaustavljanja na semaforu.
Portal Carscoops se obratio Stellantisu za komentar o ovome, glasnogovornik tvrtke im je odgovorio da je oglas dio osmišljene da informira kupce Jeepa o Moparovim proširenim mogućnostima jamstva. Međutim, pojasnili su da je privremena softverska pogreška utjecala na mogućnost trajnog isključivanja oglasa u nekoliko izoliranih slučajeva. Dodao je i da je njihov tim već "identificirao i ispravio pogrešku, te da izravno kontaktiraju kupce kako bi osigurali da je problem u potpunosti riješen".
Ovo nije prvi put da se vlasnici Jeepa žale na ovakav pop-up oglas. Prije nekoliko godina, vlasnik Jeepa Gladiatora pojadao se o sličnom iskustvu na Redditu, u prosincu prošle godine, još jedan vlasnik Jeepa Wranglera 4xe izgubio je živce zbog istog oglasa. "Ako u međuvremenu ne bacim ciglu u zaslon, zna li itko kako spriječiti radio da prikazuje prokleti oglas Mopar produženog jamstva na Uconnect zaslonu svaki put kad stanem? Ne mogu vjerovati da su prešli s telefonskog uznemiravanja putem telemarketinga na stvarno prikazivanje ovog sranja na zaslonu u vozilu dok vozite", napisao ej vlasnik tog vozila na forumu 4xe.
Jasno je da Stellantis ima još posla u balansiranju korisničkog iskustva s unovčavanjem svojih proizvoda. Kako se sve više funkcija automobila prebacuje na zaslone, posljednja stvar koja vozačima treba je još jedna platforma na kojoj će tvrtke gurati svoje oglase.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.