Ford se želi riješiti karakterističnoga 'mirisa novog automobila' u svojim vozilima koja prodaje na kineskome tržištu
I dok većina kupaca diljem svijeta voli miris novog automobila, u Kini nije tko. Štoviše, Kinezi mrze miris novog automobila. To su potvrdili i rezultati nedavno provedena istraživanja, u kojem se više od deset posto vozača izjasnilo kako apsolutno prezire miris novog automobila.
Neugodan miris u interijeru vozila prioritetni je tržišni problem u ovoj grani industrije, zaključak je provedene studije. On je gotovo dvostruko značajniji od drugog istaknutoga problema u autoindustriji na koji su se požalili ispitanici, a to je prekomjerna potrošnja goriva.
Kako bi riješio ovaj problem, Ford je nedavno zaštitio patent u 'Američkom uredu za patente i intelektualno vlasništvo', a on se odnosi na poseban proces rješavanja spornih mirisa. Mirisi u interijeru novog automobila uzrokovani su organskim spojevima koji dolaze iz kože, plastike i vinila kao i kemikalija koje se koriste za učvršćivanje i lijepljenje pojedinih dijelova.
Fordov patent je sljedeći: parkiranje novih vozila na suncu, s otvorenim vratima i prozorima, s upaljenim motorom te uključenim grijanjem i ventilacijom. Tako se rješavaju spornog mirisa. 'I dok je miris novih automobila poželjan u američkoj kulturi, znamo da kineski kupci preziru taj miris. Ovaj patent je rezultat dugogodišnjih istraživanja i samo je jedno od rješenja koja razmatramo i kanuimo koristiti u budućnosti', rekla je Debbie Mielewski iz Forda.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makan
LynneWright
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.