U salonu su pronašli i zelenu i crvenu Ford Sierru s pet vrata, plavu Sierru karavan, Fiestu S, Ford Escort prve generacije s 1,1-litrenim motorom i njegovu limuzinsku verziju Orion s 1,6-litrenim dieselom
Pronalasci napuštenih automobila po garažama i štalama nisu nimalo rijetki, ali još nismo čuli da je netko pronašao čitav napušteni autosalon s pripadajućim automobilima.
Ekipa s YouTube kanala Auto Retro na temelju fotografija iz 2010. otkrila je da je šest Fordova zaključano u salon u Njemačkoj gotovo 40 godina te su pokušali otkriti gdje se točno nalaze.
Uz pomoć Google Eartha pronašli su lokaciju samog salona u njemačkog gradu Ingolstadtu. Unatoč tome što nisu bili sigurni hoće li automobili još uvijek biti tamo, odlučili su otputovati oko 1500 kilometara iz Velike Britanije do lokacije u Njemačkoj kako bi provjerili je li ova neobična priča istinita.
Na njihovu sreću, kada su stigli na lokaciju, automobili su još uvijek bili tamo. U salonu su pronašli i zelenu i crvenu Ford Sierru s pet vrata, plavu Sierru karavan, Fiestu S, Ford Escort prve generacije s 1,1-litrenim motorom i njegovu limuzinsku verziju Orion s 1,6-litrenim dieselom.
Iako su automobili potpuno novi, nisu pretjerano vrijedni jer su sv redom bili ne previše uzbudljivi masovno proizvedeni automobili koji do danas nisu postali nikakvi klasici. i
U videu je prikazan i brojač kilometara jednog od automobila koji pokazuje samo 4 km. Iako automobili izgledaju kao da su u savršenom stanju skoro četiri desetljeća u salonu sigurno je utjecalo na njihovo vozno stanje. S druge strane, karoserije i interijeri su u nevjerojatno dobrom stanju i nema nimalo hrđe kojoj su bili skloni Fordovi iz tog vremena.
Na žalost u pozadini ove priče nalazi se jedna tužna priča zbog koje su i automobili ostali gdje su i danas. Vlasnik salona je iznenadno umro 80-ih godina, što je shrvalo njegovu udovicu koja je zbog uspomene na njega odlučila jednostavno sve ostati kako je bilo. Redovito je čistila automobile i salon do prije nekoliko godina, kada je otišla u starački dom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.