Renault i 'Solo: Priča iz Ratova zvijezda' udružili su se kako bi Renault svojim kupcima pružio uzbudljivo iskustvo prije premijere filma koja počinje u kinima od 31. svibnja
Renault poziva sve da od travnja do srpnja 2018. 'odaberu drukčiji put' kroz svoju paneuropsku kampanju, dizajniranu i produciranu u suradnji s tvrtkama Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil. Za Renault je ovo prva takva suradnja koja ide uživo u 25 država diljem Europe.
Kada se uplete Sila i udruže Renault i 'Solo: Priča iz Ratova zvijezda' naravno da se očekuje avantura. U potpuno novom filmu, u kojem je glavni protagonist omiljeni odmetnik u galaksiji, saznat ćemo kako je Han Solo nakon što je odabrao drukčiji put, upoznao svog veličanstvenog budućeg kopilota Chewbaccu. Sada, zahvaljujući značajkama modela Renault Kadjar – s pogonom 4x4, sustavom aktivnog kočenja u slučaju nužde i sustavom upozorenja za mrtvi kut – Renault svojim kupcima nudi priliku da i oni odaberu 'drukčiji put'.
Renault je za stvaranje specijalnih efekata u svojem televizijskom spotu (s Chewbaccom kao glavnom zvijezdom) surađivao i s vodećom tvrtkom za vizualne efekte, Industrial Light & Magic, poznatom po radu na serijalu filmova Ratovi zvijezda.
U sklopu kampanje, Renault pokreće i nagradni natječaj u kojem će sudionici moći osvojiti brojne memorabilije Ratova zvijezda i steći posebna iskustva s Kadjarom. Sudionici se na nagradni natječaj mogu prijaviti putem web stranice www.renaultkadjar.hr ili posjetom najbližem Renaultovom prodajnom salonu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.