Testiran od strane Instituta za osiguranje sigurnosti na autocesti (IIHS), ovaj terenac je zadovoljio kriterije frontalnog sudara i farova, i to ne samo kad je opremljen dodatnom opremom, već i u standardnoj formi
Vozilo je uspjelo dostići sveukupne rejtinge u pet testova, koji uključuju preklapanje prednjeg dijela, umjereno preklapanje prednjeg dijela, bočni sudar, čvrstoću krova, zaštićenost glave i sjedala, dok je čvrstoća farova registrirana prihvatljivom.
Definitivno postoje poboljšanja sustava prevencije frontalnog sudara koji je korišten u prošlogodišnjem modelu, a novi je ocijenjen kao superioran pomažući Highlander modelu da izbjegne sudar na testu pri brzini od 19 km/h, dok je pri brzini od 40 km/h vozilo izbjeglo sudar u četiri od pet puta i izašlo kao pobjednik u svih pet pokušaja tijekom testa s brzinom od 34 km/h.
Kvalifikacijom za glavnu nagradu, model Highlander se priključio ostalim TSP+ Toyota vozilima, ali i ostalim brendovima uključujući modele kao što su Prius, Prius V, Corolla, Camry, RAV4 te Lexusovi RC, NX, RX i ES 350.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.