Zaštitar je vozača obavijestio da bi baterija njegovog električnog auta mogla "reagirati" s metalnim parkiralištem te se zapaliti ili čak eksplodirati
Jedan vozač iz Ujedinjenog Kraljevstva nedavno se oglasio na društvenim mrežama kako bi iznio svoje frustracije postupanjem osoblja parkirne garaže jedne bolnice. Incident se dogodio u bolnici Alder Hey u Liverpoolu. Vozač Paul Freeman-Powell, koji je imao termin kod liječnika za svog sina, tvrdi da je otjeran iz bolničke garaže zbog privremene zabrane parkiranja za električna vozila.
Vozača su odmah ispred zgrade dočekali znakovi "Zabranjena električna vozila". Također je razgovarao sa zaštitarom koji ga je obavijestio da bi baterija njegovog električnog auta mogla "reagirati" s metalnim parkiralištem te se zapaliti ili čak eksplodirati. Iako ovo objašnjenje nije zvučalo nimalo logično vlasniku, on je na kraju popustio i potražio parkiralište negdje drugdje jer nije htio propustiti termin kod liječnika.
Nakon svog frustrirajućeg iskustva, Freeman-Powell požalio se na na društvenim mrežama i javno podijelio dokument "Zahtjev za slobodom informacija" koji je elektronskom poštom poslao bolnici. U njemu navodi da je navodno 20 puta veća vjerojatnost da će se vozila na benzin zapaliti nego električna vozila i traži više informacija o bolničkom procesu donošenja odluka u vezi sa zabranom.
Bolnica Alder Hey izdala je priopćenje za BBC u kojem objašnjava da su "privremeno ograničili parkiranje električnih vozila na jednom od svojih manjih parkirališta dok ne nadograde sustav protupožarnih prskalica", nakon što su dobili preporuku Vatrogasne i spasilačke službe Merseysidea. U izjavi se nastavlja: "Električna vozila još uvijek mogu parkirati na našem glavnom bolničkom parkiralištu", koje navodno ima 14 namjenskih mjesta opremljenih punjačima za električna vozila.
Maybe you should read the Little Book of EV Myths...https://t.co/DIqwIrenV1 pic.twitter.com/xQUKT8LhKW
— Paul Freeman-Powell (@paulfp) May 1, 2024
Iako je poznato da požari električnih vozila zadaju mnogo problema vatrogascima, neki stručnjaci tvrde da odluka bolnice nije potkrijepljena dokazima. Colin Walker, koji je voditelj transporta u istraživačkoj skupini Energy And Climate Intelligence Unit, citirao je podatke iz EV FireSafe koji sugeriraju da je vjerojatnost da će se zapaliti vozila s benzinskim motorima preko 80 puta veća od električnih vozila. Prema drugom izvješću Švedske agencije za nepredviđene slučajeve, 2022. bilo je prosječno 3,8 požara na 100.000 električnih vozila i hibrida, što je znatno niže od prosjeka od 68 požara na 100.000 automobila svih drugih vrsta pogona.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.