Još je impresivnije to što Nyobolt tvrdi da je nova baterija testirana na više od 2000 ciklusa brzog punjenja i nije pokazala značajnu degradaciju performansi
Dugo vrijeme punjenja i dalje je Ahilova peta električnih automobila. Čak i najnapredniji električni automobili pune se mnogo, mnogo dulje nego što je potrebno za nadolijevanje goriva u spremnik. Međutim, britanska tvrtka Nyobolt sada tvrdi da ima revolucionarnu tehnologiju koja bi to mogla promijeniti. Njihov automobil Nyobolt EV Concept opremljen je baterijom koja se može napuniti za manje od 6 minuta.
Baterija od 35 kWh trebala bi omogućiti doseg od oko 250 kilometara s jednim punjenjem. Ne ulazeći u točne brojke, Nyobolt procjenjuje da se baterija može puniti dvostruko većom snagom od automobila koji se trenutno proizvode. Još je impresivnije to što Nyobolt tvrdi da je nova baterija testirana na više od 2000 ciklusa brzog punjenja i nije pokazala značajnu degradaciju performansi. Osim toga, tehnologija nije ograničena na male baterije, već se može koristiti i u većim baterijama. Međutim, takve brzine punjenja neće biti moguće dok ne budu dostupni punjači od 1 MW.
Nyoboltova nova tehnologija bit će prikazana u konceptu električnog sportskog automobila koji je dizajnirao Julian Thomson. Čovjek odgovoran za dizajn originalnog Lotus Elisea. Thomson je bio inspiriran konceptom laganog sportskog automobila, ali je želio da ova studija modernog dizajna bude šira, duža i niža od originala. Nyobolt i Thomson u ovom su projektu imali podršku Calluma, britanske dizajnerske i inženjerske tvrtke koju je 2019. godine osnovao bivši Jaguarov dizajner Ian Callum.
"Do sada nije bilo moguće izraditi lagano vozilo s brzim punjenjem bez ugrožavanja njegovog životnog vijeka, pa smo se u vozilu oslanjali na skupe i velike baterije. S našom jedinstvenom tehnologijom razvili smo automobil s vremenom punjenja od šest minuta i manje baterije koje isporučuju više energije i pune se u kraćem vremenu," rekao je Sai Shivareddy, izvršni direktor Nyobolta.
Iako je vijest vrlo zanimljiva i potencijalno revolucionarna za električne automobile, mediji još nisu dobili nikakve neovisne potvrde ovih tvrdnji pa ih moramo uzeti s rezervom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.