Početna 39 pregleda

6000 kilometara Outlanderom PHEV

Škotska
Vidi galeriju 1/9
6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV 6000 kilometara Outlanderom PHEV

Koristeći kombinaciju dva elektromotora i benzinski motor naš Outlander PHEV trošio je između 5 i 6 l benzina, što je pravi uspjeh. Pritom treba uzeti u obzir da smo ga napunili s četiri fotografa, četiri ruksaka sa fotoopremom, četiri putne torbe, tri šatora, vrećama za spavanje, podlošcima, stativima i još gomilom dodatne opreme

Odgovorni turizam (responsible tourism) pojam je koji u Škotskoj shvaćaju vrlo ozbiljno, a mi dijelimo njihovo mišljenje. I to je razlog što smo se odlučili putovati Mistubishijem Outlanderom PHEV. Ovaj automobil je "klasa za sebe" i mnogi će prema njemu imati love-hate odnos. Ako vam je, glede automobila, važno napuniti spremik dizelskoga goriva i voziti 1000 kilometara bez razmišljanja, bit ćete razočarani. Outlander PHEV ne trpi dizelsko gorivo niti može prevaliti jednim punim spremnikom 1000 kilometara. Međutim, ako ste u skupini ljudi koji razmišljaju o svome utjecaju na okoliš, gledat ćete drugačije na ovaj automobil.

Koristeći kombinaciju dva elektromotora i benzinski motor, naš Outlander PHEV trošio je između 5 i 6l benzina, što je pravi uspjeh. Pritom morate uzeti u obzir da smo ga napunili sa četiri fotografa, četiri ruksaka sa foto opremom, četiri putne torbe, tri šatora, vreće za spavanje, podloške, stativima i još gomilu dodatne opreme. Ruku na srce, imali smo daleko više stvari od prosječne obitelji koja putuje na more. Kako je to sve stalo u prtljažnik, do dan danas ostaje misterija.

Punjenje na struju kraje svega 20-ak min, ako koristite brzi punjač. Iako smo imali slučajeve gdje punionice nisu radile, nismo imali problema sa punjenjem sve dok nismo prešli Engleski kanal. Na našu žalost, aplikacija nam je stalno javljala grešku prilikom registracije kartice, tako da smo se oslonili na dobrotu ljudi (koje ovdje ne manjka) i privremeno doniranje utičnice za struju.

Isle of Skye obiluje dramatičnim krajolicima koji su prošarani strmim brdskim i vijugavim cestama. Dnevna rutina na otoku se sastojala od kampiranja, fotografiranja, vožnje po otoku, ponovnog snimanja i stalne potrage za signalom mobitela i wifi-em. Budući da je ovo jedna od posljednjih iskonskih divljina koje možete naći u Europi, najbolja opcija punjenja baterije nam je bila pomoću regenerativnog kočenja. Upravo smo zahvaljujući brdskim cestama uspjeli puniti bateriju, što nam je davalo dodatni domet koristeći potpuno čiste energiju što se potpuno uklapa u način života na Skye-u.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.