Sedam godina nakon uvođenja modela A5 Sportback na tržište izlazi nova verzija - kombinacija elegantnog i privlačnog dizajna te funkcionalne i udobne unutrašnjosti
Ovaj automobil prikladan za obitelj savršeno je povezan i sadrži najnovije Infotainment značajke. Osim toga, nova generacija dolazi s potpuno redizajniranim ovjesom, motorima visokih performansi i inovativnim sustavima asistencije. S5 pokreće novi turbo motor sa šest cilindara veličanstvene snage od 354 KS i 500 Nm.
Dizajneri su objedinili istaknute oblike i atletski snažne površine pri dizajniranju. Povećani međuosovinski razmak, kratki prevjesi i dugačak prednji poklopac s istaknutom kupolom naglašavaju dinamičnost ovog modela s petora vrata. Trodimenzionalno oblikovana prednja rešetka u jednom komadu značajno je plosnatija i šira nego na prethodnom modelu.
Unutrašnjost novog Audija A5 značajno je veća. Duljina u unutrašnjosti povećana je za 17 milimetara, prostor u predjelu ramena na strani vozača i suvozača povećan je za 11 milimetara, a prostor za koljena straga za 24 milimetra. Upotreba sofisticiranih materijala, preciznost i sklad boja u unutrašnjost tipični su za Audi. Vodoravna struktura instrumentne ploče daje dojam prostranosti. Unutarnja rasvjeta u 30 boja, dostupna u dodatnoj opremi, omogućuje odabir rasvjete sukladno raspoloženju. Zahvaljujući zapremnini prtljažnika od 480 litara, A5 Sportback je među najboljima u svojoj klasi.
Zahvaljujući potpuno novom konceptu rada i prikaza podataka, uključujući pretraživanje bez unosa teksta, vozač može jednostavno i intuitivno upravljati svim funkcijama. Kao alternativa tvornički ugrađenim analognim instrumentima dostupan je Audi virtualni kokpit. Veliki (12,3 inča) TFT zaslon visoke razlučivosti detaljno prikazuje grafičke elemente. „Head-up display“, opcijski dostupan, projicira sve važne informacije na vjetrobransko staklo i koristi jednostavne simbole pa vozač ne mora skretati pogled s ceste.
Kupci mogu birati između dvije verzije TFSI motora i tri verzije TDI motora. Motori su snage između 140 kW (190 KS) i 210 kW (286 KS). U odnosu na prethodni model, Audi je potrošnju goriva smanjio za 22 posto, dok je istodobno izlaznu snagu povećao za 17 posto. Ručni mjenjač sa šest brzina, S tronic mjenjač sa sedam brzina i tiptronic mjenjač s osam brzina dostupni su za sve verzije motora. Prednji pogon standardni je dio opreme, dok je stalni pogon na sva četiri kotača quattro dostupan u dodatnoj opremi za dvije verzije motora. U osnovnoj je opremi za motor 3.0 TDI snage 210 kW (286 KS).
V6 turbo motor u novom omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi te razvijanje maksimalne brzine od 250 km/h. U osnovnoj opremi ima quattro pogon i tiptronic mjenjač s osam brzina. Uvođenje na hrvatsko tržište predviđeno je za proljeće iduće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.