Audi je predstavio dvije verzije plug in hibridnog A6, obje s istim 2-litrenim četverocilindričnim turbo motorom od 252 KS
Dva mjeseca nakon premijere A6 Avanta i mjesec dana nakon što smo prvi puta vidjeli limuzinu, Audi sada širi ponudu pogonskih strojeva. Benzinci snage 204 i 367 KS, te dizel s 204 KS sada dobivaju pojačanje u vidu dvije plug-in hibridne izvedbe. U usporedbi s prethodnim plug-in hibridnim A6, plug-in hibridi, koji će se zvati e-Hybrid quattro, dobivaju povećanje kapaciteta baterije od 45 posto. On sada iznosi 20,7 kWh neto, a uz toliku bateriju auto na struju može priječi čak do 111 km po WLTP-u, ovisno o verziji. Bit će to jedan od najvećih dosega za plug-in hibridne automobile na tržištu.
Audi je predstavio dvije verzije plug in hibridnog A6, obje s istim 2-litrenim četverocilindričnim benzinskim turbo motorom od 252 KS i ranije spomenutom baterijom, ali s električnim motorima različite snage. Slabiji model ima 300 KS i potrebno mu je 6,0 sekundi da postigne 100 km/h. Snažnija verzija ima istu snagu kao V6 benzinac, 367 KS, a za sprint do 100 km/h joj je potrebno 5,3 sekunde.
Prilikom vožnje samo uz pomoć električnog motora, automobil je u stanju postići maksimalnih 140 km/h, dok uz pomoć benzinca maksimalna brzina raste na elektronički ograničenih 250 km/h.
Automobile neće biti moguće puniti putem brzih DC punjača, no zato snaga AC punjenja raste na 11 kW., što omogućuje punjenje baterije za dva i pol sata. Također, moguće je koristiti motor s unutarnjim izgaranjem za punjenje baterije, ali samo pri brzinama iznad 65 km/h i samo do maksimalno 75 posto stanja napunjenosti.
Pogon na sve kotače i upravljanje stražnjom osovinom standardni su u oba plug-in hibridna modela, čija cijena u Njemačkoj počinje od 65.800 eura za A6 plug-in hibridnu limuzinu s 300 KS i 2500 eura više za Avant. Prve isporuke kupcima se očekuju tijekom ljeta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.