Gradski automobil s automatskim mjenjačem nije česta pojava, no ima dosta kupaca koji bi vozili baš takvu kombinaciju. Sporije su izmjene i trzaji pri njima, no na to se brzo naviknete...
Umjesto klasičnog automatika testirana Corsa ima automatizirani mjenjač koji radi sve što i automatik.

No, zbog konstrukcije je jednostavniji i jeftiniji pa ga neki proizvođači ugrađuju u svoje male automobile. Jasan nedostatak u odnosu na klasični automatik su sporije izmjene i trzaji pri njima, no na to se brzo naviknete. Prednosti automatskog mijenjanja brzina u gradu postanu vam jasne čim naiđete na prvu gužvu. Vožnja je mnogo komfornija.

Na otvorenoj cesti od koristi može biti i mogućnost ručnog mijenjanja brzina. Motor s 90 KS omogućava solidne performanse, a potrošnja na testu je iznosila 7,4 l/100 km u gradu. Nije rekord, no nije niti pretjerano. S obzirom na bogatu opremu cijena je fer.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.