Automatski mjenjači počinju prevladavati tržištem, a svakoga dana čekamo kada će neki proizvođač reći kako je kraj njegovim ručnim mjenjačima
U intervjuu je BMW-ov šef razvoja Klaus Fröhlich izjavio kako će se ručni mjenjač nastaviti ugrađivati u novi BMW M4, ali jednom kad automobil ode s tržišta, s njime će otići i ručni mjenjač. 'Iskreno, čisti inženjerski odgovor je da ste mnogo brži s automatskim mjenjačem i tzv. pedalima na volanu', izjavio je Fröhlich.
'Automatski mjenjači su vrlo precizni i sportski. Naročito na Nürburgringu puno bolju kontrolu imate kada ne skidate jednu ruku s volana. Mislim da će u ukupnome portfelju ručni mjenjači nestati. Ali također mislim kako M4 treba biti temelj ručnih mjenjača. Dakle, posljednji ručni prijenos koji će umrijeti treba umrijeti u M4, što je kasnije moguće. To je moj pogled', dodaje Fröhlich.
Novi BMW M4 trebao bi biti predstavljen tek za nekoliko godina, a prema BMW-ou planu, kraj produkcije će se dogoditi 2028. godine. To bi značilo da je 'život' ručnoga mjenjača ograničen na još deset godina. Prema Fröhlichu, BMW više neće ulagati novac u razvoj ručnoga mjenjača jer se smatra da je sadašnji dovoljno dobar i pouzdan.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
AllysonFernandez
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.