Bayer tvrdi da će motor sigurno ostati u ponudi do 2023. godine, sve dok je aktualna Serija 7 na tržištu, a rok od četiri godine BMW-u pruža veliku mogućnost razvoja motora za uspješnu budućnost
Nemilosrdne ekološke norme jednostavno 'ubijaju' velike motore poput V8, V10 i pogotovo V12. Tako je već mnogo proizvođača prestalo proizvoditi svoje motore V12 jer ne mogu zadovoljiti norme emisije ispušnih plinova pa se sve mijenja manjim motorima ili hibridnim verzijama.
Nakon što je Mercedes-AMG poslao svoj motor V12 u povijest, takva sudbina pripisivana je BMW-ovu najvećemu motoru, ali je bavarska uprava stala nakraj tim glasinama. Michael Bayer, šef razvoja BMW-a, otkrio je kako marka još uvijek ne planira poslati motor V12 u 'mirovinu' te da će se zadržati najmanje do 2023. godine.
Podsjetimo se, BMW ugrađuje veliki motor V12 u luksuznu Seriju 7. Poprilično prigušen motor u aktualnome modelu M760Li stvara 585 konjskih snaga i 850 Nm okretnoga momenta, što je dovoljno da ova teška limuzina stigne do 'stotke' za 3,8 sekunde i da može postići maksimalnu brzinu 305 km/h.
Zanimljivo je da 'sedmica' s tim motorom postiže odlične prodajne rezultate, a pogotovo u Kini i na Bliskom istoku pa se BMW-u svakako isplati dugoročno ulagati u razvoj motora V12.
Bayer tvrdi da će motor sigurno ostati u ponudi do 2023. godine, sve dok je aktualna Serija 7 na tržištu. Rok od četiri godine BMW-u pruža veliku mogućnost dodatnoga razvoja motora ne bi li se V12 održao i u daljnjoj budućnosti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.