Black edicija zavodi dizajnom, jedinstvenom svjetlosnom tehnikom i dinamičkim voznim osobinama, a sve uz mizernu potrošnju i emisiju CO2
Uz nedavni redizajn modela DS3 novost je i specijalna serija Black. Bogato je to opremljen model, dostupan isključivo u metaliziranoj perla nera crnoj boji i s kromiranim dodacima i lakometalnim naplacima Aphrodite veličine 17 cola.
Atraktivnosti dizajna interijera uvelike pridonose upravo novi svjetlosni sklopovi koji su ne samo upečatljivi, već i izuzetno učinkoviti. Nova LED dnevna svjetla okomito su smještena u prednji odbojnik, a oba prednja svjetlosna sklopa objedinjuju tri LED i jedan ksenonski modul.
Sve to daje izuzetno snažan svjetlosni snop koji putovanje noću čini ugodnim, sigurnim i manje zamornim. LED svjetla imaju i 20 puta dulju trajnost od halogenih žarulja, a uz to troše od 35 do 75% manje energije. I pokazivači smjera sprijeda su dinamički te daju efekt trčećeg svjetla, a LED tehnika nalazi se u i stražnjim svjetlima.
Posebno šarmantno djeluje DS3 iz kojeg ga god kuta promatrali. Atraktivna unutrašnjost, isključivo u crnoj boji kod edicije Black kao da zrači francuskim luksuzom i praktičnim dizajnerskim rješenjima. Duboko profilirana sjedala, u kombinaciji pletene tkanine i alkantare, udobna su i učinkovito drže tijelo u zavojima. Na popisu serijske opreme nalazi se sve što možete poželjeti, od automatskog klima uređaja, učinkovitog audio uređaja s komandama na upravljaču, pomoći pri parkiranju do tempomata.
Pridodamo li tome i bogatu opremu aktivne i pasivne sigurnosti, za DS3 Black može se reći da je idealan. Posebice to vrijedi za BlueHDi turbo dizelski motor obujma 1.6 litre koji (Euro 6) ispušta samo 87 g/km CO2. Osim što razvija solidnih 100 konja koje omogućuju maksimalnu brzinu od 190 km/h i ubrzanje od 10,8 s od 0-100 km/h, motor fascinira elastičnošću i niskom potrošnjom goriva.
Tehničke karakteristike | |
Citroen DS3 Black BlueHDi 100 | |
motor | 4 cilindra, turbo dizelski |
obujam | 1598 ccm |
snaga | 73 kW/100KS pri 3750/min |
moment | 254 Nm pri 1750/min |
mjenjač | ručni, 5 stupnjeva |
maks.brzina | 190 km/h |
0-100 km/h | 10,8 s |
potrošnja | 3,8/3,2/3,4 l/100km |
test | 5,0 l/100km |
emisija CO2 | 87 g/km |
dimenzije | 3948/1715/1458 |
prtljažnik | 285 l |
masa | 1160 kg |
jamstvo | 4 godine |
cijena osnovni model | 149.900 kn |
cijena testirani model | 149.900 kn |
Snagu razvija pri 3750/min, a okretni moment od 254 Nm pri 1750/min pa je i ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa sasvim dostatan. Na otvorenoj cesti DS3 Black trošio je 3,7 l, a u gradskim gužvama najviše 5,4 litre. Više su to brojke nego što propisuje Citroen, ali još uvijek mizerne s obzirom na tempo vožnje i performanse ovog malog crnog bisera. Citroenovi inženjeri poradili su i na ugađanju ovjesa i bržim reakcijama upravljača, a to sve rezultira dinamičnom i uzbudljivom vožnjom.
Naravno, izuzmemo li vožnju po lošim prometnicama kad zbog tvrdo podešenog i spuštenog ovjesa u kombinaciji s gumama niskog profila DS3 zna tvrdo poskakivati. DS3 u seriji Black pravi je mali biser koji stoji 149.900 kn. Na prvu loptu relativno puno, no vrijedi svake kune. Izuzevši svoje posebnosti i sklada nudi i nezanemarivu uštedu u potrošnji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.