Cilj Horacija Paganija uvijek je bio nadmašiti prethodno. S novom inačicom već ionako ekskluzivne Huayre dolaze vjetar u kosi i vrlo paprena cijena
Posljednji pothvat talijanskoga proizvođača savršeni je spoj posvećenosti detaljima i tehnološkoga napretka. "Kabrio" inačice sportskih automobila u pravilu su teže i sporije od coupe verzija, no iz Paganija s novom Huayrom Roadster dobivamo prvu iznimku.
Za ekstravagantni talijanski superautomobil mnogi bi rekli da je pravi primjer kako spojiti umjetnost i luđačke performanse, a na papiru to izgleda pomalo nestvarno.
Huayra Roadster teška je 1280 kilograma što je 80 kg manje od "normalne" izvedbe, a spomenute nestvarne performanse može zahvaliti 6-litrenome twin-turbo V12 motoru iz AMG tvornice, koji razvija nevjerojatnih 764 KS i 1000 Nm okretnoga momenta. Rezultat su ubrzanje do 100 km/h u 3 sekunde i najveća brzina 330 km/h.
Revolucionarno smanjenje mase nova Huayra duguje HiForge ultralaganim aluminijskim komponentama i 40 % lakšim mjenjačem nego u prethodnika. Također, iz Paganija navode kako je automobil, uz manju masu, postao još krutiji i kompaktniji.
Prednja maska i spojler izgledaju drukčije a, naravno, može se ukloniti krov koji može biti karbonski ili stakleni, ovisno o opciji koju vlasnik odabere. Pagani Huayra Roadster proizvest će se u limitiranoj seriji, svih 100 komada je već unaprijed rasprodano po cijeni 2,3 milijuna eura, odnosno 17 milijuna kuna.
Službena premijera zakazana je za ožujak, na Sajmu automobila u Ženevi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.